kupac888 objavljeno: 5. siječanj 2015. Dijeli objavljeno: 5. siječanj 2015. Pozdrav legalistima pravnicima, jedno kratko i lako pitanje za vas. Preko web shopa jednog domaćeg trgovca naručio sam proizvod po jednoj cijeni i kupio ga na karticu, nakon provedene kupovine na moj email je stigla potvrda da je transakcija uspješno provedena i nadeveno je ime proizvoda i cijena po kojoj sam ga kupio. Ali sad slijedi zaplet kao i Hitchokovom filmu. Trgovac nakon moje kupovine mijenja cijenu proizvoda na web shopu, i to skoro za duplo više i moju karticu tereti za tu novu cijenu proizvoda po kojoj ja nisam naručio proizvod( to sam danas vidio na stranici od moje kartice, za koliko me terete, i skoro dobio hertz sklop). Što dalje, kontaktirati prvo trgovca da stornira narudžbu? Kome to prijaviti? Imali li tu elemenata kaznenog djela prijevare? Molim savjet. Hvala i svako dobro u novoj 2015. Evo meni je krenula fantastično. Ažurirano Zaboravih napisati da ja još nisam dobio proizvod na kućnu adresu, znači nije došlo do preuzimanja. Ako mi poštar dođe danas ili sutra dali da preuzmem proizvod ili da mu kažem da ga vrati trgovcu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.