Xyz00 objavljeno: 27. siječanj 2015. Dijeli objavljeno: 27. siječanj 2015. Poštovani, Ima li poduzeće koje je pružatelj telekomunikacijskih usluga pravo naplaćivati opomene nakon što korisnik ne podmiri račun do datuma dospijeća iskazanog na računu? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ina83 odgovoreno: 27. siječanj 2015. Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2015. Koliko mi je poznato Zakonom o zaštiti potrošača nije dopušteno naplaćivati opomenu radi naplate neplaćenih dospjelih novčanih potraživanja. Stoga, u Vašem slučaju ni pružatelj telekomunikacijskih usluga nema pravo naplatiti Vam opomenu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 27. siječanj 2015. Dijeli odgovoreno: 27. siječanj 2015. Ovo što Ina83 kaže je točno - čl. 15. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača. Ali, samo i isključivo ukoliko korisnik potpada pod definiciju potrošača iz čl. 5. t. 15. istog zakona, tj. mora se raditi o fizičkim osobama, koje sklapaju pravne poslove i djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke, ili profesionalne djelatnosti, ili pojednostavljeno rečeno, o građanima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.