mikka objavljeno: 30. siječanj 2015. Dijeli objavljeno: 30. siječanj 2015. pozdrav. Moj zaposlenik(fizička osoba,nevažno) ima prostor koji bi mi iznajmio za čuvanje materijala i opreme. Materijal koji bi tamo stajao je materijal koji ja ne plaćam niti naručujem nego samo prolazi kroz mene, odnosno poslodavac ga naruči i plaća a ja ga montiram. Zanima me slijedeće, 1.Postoji li razlika u ostavi odnosno skladištenju tj da li je to ista stvar? 2.Moram li voditi evidenciju o ulazu i izlazu "robe"? 3.Postoji li određena kvadratura po zakonu koja je dopuštena za najam? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.