Jump to content

Ugovor o ostavi/skladištenju


mikka

Preporučene objave

pozdrav.

 

Moj zaposlenik(fizička osoba,nevažno) ima prostor koji bi mi iznajmio za čuvanje materijala i opreme. Materijal koji bi tamo stajao je materijal koji ja ne plaćam niti naručujem nego samo prolazi kroz mene, odnosno poslodavac ga naruči i plaća a ja ga montiram. Zanima me slijedeće,

1.Postoji li razlika u ostavi odnosno skladištenju tj da li je to ista stvar?

2.Moram li voditi evidenciju o ulazu i izlazu "robe"?

3.Postoji li određena kvadratura po zakonu koja je dopuštena za najam?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija