mmala objavljeno: 9. veljača 2015. Dijeli objavljeno: 9. veljača 2015. Dana 22.12.je zatrazena maxtv usluga u poslovnici t-coma te je 24.12.poslan samoinstalacijski paket. Paket se vise puta pokusavao instalirati ali bezuspjesno zbog neispravne opreme o cemu je kontaktirana sluzba za korisnike gdje se tvrdilo da je njihova oprema ispravna te da je vjerojatno kvar u satelitskoj anteni samog korisnika. Oprema je vracena u poslovnicu 29.12.gdje je pismeno zabiljezen prigovor zbog neispravnosti od strane sluzbenice. Pritom je receno da ce se problem rijesiti kroz nekoliko dana izlaskom tehnicara ili raskidom ugovora ako se kvar ne ukloni. Dana 3.1. Izlaskom na teren tehnicara potvrdena je neispravnost opreme maxtv. Zamjenski paket nije mogao bit instaliran zbog rashodovanja postojece neispravne opreme koja je vracena u t-centar na savjet sluzbenice poslovnice. 5.1.u poslovnici je napravljen raskid ugovora za koje je receno da ce biti bez ikakvih sankcija. Nekoliko dana kasnije dolazi racun za samoinstalacijski paket gdje se 14.1.u poslovnici trazi storno svih racuna uz obrazlozenje djelatnice da je doslo do administrativne pogreske od strane t-coma te da je slucaj zatvoren. Dana 8.2. Dolazi racun za naknadu za prijevremeni raskid ugovora i zadrzavanje terminalne opreme u nemalom iznosu od 1500 kn. Zanima me koja su moja prava s obzirom da u t-comu naplacuju neispravnu opremu i da se ne drze ugovorenih stavki kao davatelj usluga? Kako izbjeci naplacivanje racuna ako je ugovor ponisten u t-centru od strane djelatnice? Kao nezadovoljni korisnik u kojem zakonskom roku mogu prekinuti ugovor bez sankcija? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 9. veljača 2015. Dijeli odgovoreno: 9. veljača 2015. nasjeo si i popisao raskid ugovora (predpostavljam) dali imašpismeno da si reklamirao opremu. dali imaš pismeno da je opremakoja ti je dostavljena neispravna. prouči Zakon za zaštitu potrošača. http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mmala odgovoreno: 10. veljača 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 10. veljača 2015. Postovani Da su nam jasne odredbe navedenog zakona ne bismo se javili ovdje za pomoc. Molimo za pomoc oko prekida ugovora u slucaju neispravnosti opreme? Da li postoji zakonski rok u kojem se to moze izvesti bez sankcija? Unaprijed hvala, lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.