Jump to content

Izdavanje računa za USA


bladerunner

Preporučene objave

Pozdrav! Novi sam na forumu i imam jedno pitanje na koje ne mogu dobiti konkretan odgovor.

 

Naime, vlasnik sam tvrtke (d.O.o., u sustavu PDV-a) koja se bavi web dizajnom i počinjemo se ubrzo okretati prema klijentima iz SAD-a. Ono što me zbunjuje je pravilna praksa izdavanja računa, budući da su naši sistemi očito drugačiji od njihovih.

 

Dakle, u Hrvatskoj vršimo naplatu na sljedeći način (kad je u pitanju izrada web stranice):

 

  1. Ispostava ponude, navodi se da se plaća 50% avansno i ostatak na prije finalne ispruke.
  2. Klijent uplaćuje na određeni datum#1.
  3. Izdaje se račun za predujam koji glasi na datum#1
  4. Odrađivanje posla
  5. Završetak posla prije finalne objave web stranice i traženje isplate ostatka iznosa.
  6. Klijent uplaćuje na određeni datum#2.
  7. Izdaje se račun za PUNI IZNOS koji glasi na datum#2
  8. Objava web stranice.

 

Sad, pitanje je kako tu istu praksu provesti za Ameriku, a da je u skladu s našim sistemom? Na primjer, kod njih je praksa izdavati račun (invoice) PRIJE uplate, dok se računi kod nas izdaju nakon uplate.

 

Kako to sad izvesti a da je u skladu s našim zakonom?

 

Ako se ne varam, naša "ponuda" bi onda u tom slučaju trebala biti ono što je njima "invoice", a "račun" bi trebao biti "receipt", jel tako?

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija