Jump to content

SUDSKI TUMAČ - ISPIT


anonimno

Preporučene objave

Dobra večer!

 

Cijenila bih koji savjet oko polaganja ispita za sudskog tumača, poglavito pravnog dijela pošto sam ja profesorica jezika.

 

Kada bi mi se javio netko sa skriptom, bila bih vrlo zahvalna.

 

Mađutim, najviše bi me veselilo kada bi mi netko objasnio kako se treba spremati za taj dio ispita, gdje se može nabaviti literatura i kojem profesoru i na kojem fakultetu se treba javiti ili ima veze s tim.

 

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

 

Koliko mi je poznato, ispit se odrzava nekoliko puta godisnje i to kad se skupi dovoljan broj kandidata. Stoga se prijavite na listu cekanja i ucite.

 

Niste naveli koji ste jezik diplomirali ali prijateljica, u istom statusu kao i vi, ga je polagala prosle godine u lipnju za engl i njem jezik pa cu ju pritati ima li jos skripte. Inace, te skripte kolaju medju vasim kolegama i vidjela sam ih. Nisu (pre)lose ali mislim da su za jezicare malo preteske ako im neki pravnik ne ponudi osnovna objasnjenja instituta i postupaka. Ili ljudi jednostavno nabubaju sve na pamet pa reproduciraju bez razumijevanja. Divota!

 

Osobno sam pomagal vasoj kolegici i bila je odlicna na ispitu jer joj je ono sto smo radili bilo jasno i objasnjeno uz primjere iz prakse.

 

 

Na sudu vam daju neki okvirni popis pitanja i uglavnom se doista ta pitanja i vrte na ispitu. Literaturu vam isto tamo daju ali provjerite jesu li ju azurirali jer se dosta zakona prosle godine mijenjalo. Literaturu cete moci skinuti s neta a pomoc profesora s pravnog faksa vam je po meni nepotrebna (ili bolje receno nedostupna??). Nadjite si kolegu pravnika i zamolite pomoc. Moja je prijateljica, stjecajem okolnosti, prije ovog ispita polagala i i drzavni strucni ispit za zaposenike u drzavnoj upravi, buduci da je zaposlena na poslovnima prijevoda acquisa, pa joj je to jako pomoglo da dobije sliku sto je to i kako uopce funkcionira hrv. pravni sustav.

Link to comment