drdragan objavljeno: 14. svibanj 2015. Dijeli objavljeno: 14. svibanj 2015. U siječnju sam kod jedne osiguravajuće kuće (A) sklopio policu auto osiguranja. Policu uredno isplaćujem na šest rata (do sada sam platio četiri rate). Osiguravajuću kuću "A" sam izabrao jer su mi ponudili najpovoljniju ponudu u odnosu na druge. Nakon četiri mjeseca sam dobio obavijest od osiguravajuće kuće da nisam platio dio police te da će mi ista biti ukinuta ako ne podmirim dugove. Isti dan sam posjetio poslovnicu gdje je polica sklopljena te mi je službenica rekla da je osiguravajuća kuća napravila grešku pri izračunu cijene te sada zahtijevaju od mene da nadoknadim razliku u cijeni. Molim Vas da mi odgovorite da li osiguravajuća kuća ima pravo nakon četiri mjeseca mijenjati ugovorenu cijenu i kako da postupim u konkretnom slučaju. Napominjem da sam osiguravajuću kuću "A" izabrao zbog najpovoljnije cijene te se zbog povećanja iste osjećam prevarenim. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 15. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 15. svibanj 2015. Ne znam što točno piše u ugovoru, pa ću vam reći kako trebate nastupiti. Recite im da ste potpisali ugovor, i da je cijena osiguranja sasvim u skladu sa ponudama drugih osiguravatelja (dakle, niste dobili nešto 'u pola cijene', zar ne?). Ukoliko oni ne budu ispoštovali ugovor, slučaj ćete prijaviti HANFA (oni nadziru osiguravatelje), udrugama za zaštitu potrošača, i obavjestiti ćete medije o nekorektnom postupku tog osiguravatelja. I stvar ćete predati svom odvjetniku. Sve ovo bi trebalo biti više nego dovoljno da se ohlade od bijednog pokušaja ekstra-zarade. Javite rezultat. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 15. svibanj 2015. Dijeli odgovoreno: 15. svibanj 2015. ovisi što piše u općim uvjetima osiguratelja, koje ste potpisom police osiguranja prihvatili. u pravilu, ako je došlo do neispravnog izračuna police (zbog nepravilnog obračuna bonusa/malusa, ako je naknadno utvrđeno da ste u protekloj godini imali štetu, ako niste imali pravo na neki popust i slično - niste nam rekli iz kojeg razloga je došlo do pogrešnog izračuna), osiguratelj ima pravo naplatiti razliku (no kažem, to ovisi o onome što piše u općim uvjetima osiguratelja za police osiguranja od automobilske odgovornosti). Osim toga, ako želite uputiti pritužbu na rad tog osiguravajućeg društva, možete to učiniti prema HUO - Hrvatskom uredu za osiguranje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.