Jump to content

Mirovina i studiranje


kk44

Preporučene objave

Pozdrav!

 

Kao dijete poginulog branitelja ostvarujem pravo na obiteljsku mirovinu jer sam redovan student. E sad, ovo ljeto završavam treću godinu i postajem "bakalar" te namjeravam studirati posljednje dvije godine u inozemstvu. U vezi toga imam nekoliko pitanja.

 

1. Imam li pravo na mirovinu ako sam redovan student van RH (mlađi od 26)?

2. Ako mi faks vani počinje godinu nakon što ovdje završim, što se događa u toj godini između? Ako se ona računa kao godina nakon završenog faksa, onda više ne mogu ništa dobiti nakon tog, ili?

 

Unaprijed hvala na odgovorima :)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

Poštovanje,molila bi pomoć u vezi stipendiranja ove godine.

Naime, kao i svake godine do sad u nazad tri godine prijavila sam se na natječaj koji se raspiruje od 1.12.-31.12 (2014). Redovito sam dobivala stipendiju, jer sam zadovoljavala sve uvjete, prosjek, cenzus,roditelj -dragovoljac domovinskog rata,također sam sve prikupila i sve ostale potrebne podatke.

 

Međutim, kako je ministar Matić donio iznenadnu odluku o poništavanju natječaja , i raspisivanju novog svega mjesec i pol dana prije nego su inače stizali rezultati natječaja,ja nisam znala to , a niti se vodila neka velika buka oko toga.

 

Kao i svake godine do sada, ni rijeci od 12 mjeseca do lipnja iduće godine nama o stipendiji,tako ja nisam puno provjeravala do jučer,kada sam shvatila da mi je prošao rok novog natječaja.

Gdje sam samo trebala donijeti "obrazac B" ispunjen ,čak ni ne ovjeren ,kao potvrdu da se ponovno prijavljujem na natječaj.

 

Kako ja to nisam napravila, i izvan sam roka, nazvala sam ministarstvo na što su mi oni odgovorili da je natječaj čaj prošao i da se svi zaprimljeni obrasci dalje od 25.05.2015 neće razmatrati.