february objavljeno: 7. lipanj 2015. objavljeno: 7. lipanj 2015. Sanitarnoj inspekciji ili? Radi se o hotelu sa tri zvjezdice u kontinentalnom dijelu HR. Imaju stare neke klime, vidi se po modelu, ali ne bi to bilo problem da hotel uporno ne inzistira na "pa kaj hoćete, pa puše hladno!". No u sobama (za dvije sobe znam, jer su mi dali drugu nakon pritužbe, za ostale sobe ne znam) je pakleno vruće! I nije da sam osjetljiv ili da je to neki subjektivan doživljaj - doslovno je kao na tavanu. (Razlika je pogotovo vidljiva kad se izađe iz sobe u hodnik ili uđe u restoran - tamo je lijepo ugodno.) Iz klime puše da, ali efekt je manji nego sa ventilatorom. Kad sam isključio klimu nisam primijetio da je više vruće. Kao i kad radi, isto. Ne mogu podastrijeti nikakvo mjerenje, nije baš da nosim termometar sobom, ali...kako poslovno moram tamo odsjedati, želim da se nešto poduzme. Iako će znati da sam ih ja prijavio, nevažno, zbog vrste posla mi neće odbiti smještaj, ali kažem - moram znati kome prijaviti to. I u krajnjoj liniji - možda ne moraju imati funckionirajuću klimu? Po svemu što sam guglao - moraju. Ali po nekom pravilniku koji sam našao, možda i ne - piše smao za grijanje, ništa za hlađenje. Inače, ne radi im ni vatrodojava, ali to znam kome prijaviti, pa... Dakle? Kome prijaviti? Citiraj
rubens odgovoreno: 8. lipanj 2015. odgovoreno: 8. lipanj 2015. Vlasniku hotela......ili Ministarstvu za istraživanje ruda i gubljenje vremena. Citiraj
G-man odgovoreno: 8. lipanj 2015. odgovoreno: 8. lipanj 2015. Tražite drugu sobu, jer očito je problem u klima uređaju u toj konkretnoj sobi. Ili promijenite smještaj. Inače, vjerojatno je klima jedinica ostala bez plina, a servis se očito nije napravio. Citiraj
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 8. lipanj 2015. odgovoreno: 8. lipanj 2015. Ministarstvu turizma - turističkoj inspekciji Citiraj
february odgovoreno: 8. lipanj 2015. Autor odgovoreno: 8. lipanj 2015. Ministarstvu turizma - turističkoj inspekciji Hvala, učinjeno. G-man: možda nisi primijetio, ali ja jesam mijenjao sobu - i bila je ista situacija (ovdje je čak falio i regulator, očito je netko od nedavnih gostiju pokušavao "popraviti" klimu). Čak mi je misterija kako onda radi klima u hodniku i u restoranu. U redu, u restoranu ima uvijek ljudi, po sobama možda ne. Ali hodnik? Kad se iz soba izlazi na hodnik, temp. razlika je u najmanju ruku 15 stupnjeva. Na mijenjanje smještaja ću biti prisiljen ako se nešto ne poduzme, ali je problem što nemam baš izbora, nije da se radi u većem gradu ili slično, morati ću 30-tak km dalje. Citiraj
colibo odgovoreno: 9. lipanj 2015. odgovoreno: 9. lipanj 2015. Turistička inspekcija će ih sigurno naterati da rešavaju takve stvari. Citiraj
G-man odgovoreno: 9. lipanj 2015. odgovoreno: 9. lipanj 2015. Moj lapsus, February. Možda da porazgovarate s direktorom hotela i objasnite da ćete, ako vam ne izađu u susret, biti prirljeni mijenjati smještaj. Ako je razuman i "ekonomičan", prihvatit će vaše argumente. P.S. Korisnika Colibo molim da ne objavljuje reklame u svom potpisu, jer će slijediti privremeno isključenje. Pravila reklamiranja su vrlo jasno objašnjena na prvoj stranici Portala, pa ih proučite. Citiraj
february odgovoreno: 22. srpanj 2015. Autor odgovoreno: 22. srpanj 2015. Evo da izvijestim o rezultatu - reagirano je i to od strane svih inspekcija, ovisno o području djelovanja, sanitarna, turistička, itd. (i to je turistička sama dalje proslijedila kome je trebalo, ja sam samo njima prijavio). Novčane kazne i optužni prijedlog prekršajnom sudu (doduše, ne zbog klime jer ju prema kategorizaciji niti ne moraju imati, ali nije ni bitno, satisfakcija je tu). A ja sam hotel promijenio. Citiraj
G-man odgovoreno: 23. srpanj 2015. odgovoreno: 23. srpanj 2015. Hvala vam na povratnoj informaciji. Bogami, u ovoj vrućini, ne znam kako ijedan ugostitelj može funkcionirati bez ispravnih klima uređaja. Citiraj
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.