Jump to content

Nepostojeći ugovor s B.net-om?


Preporučene objave

objavljeno:

Problematika: u 10 mjesecu sam izmjenio paket te potpisao radni nalog za izmjenu uređanja za TV i sa 3D paketa prešao na 2D, ne sjećam se da sam potpisao ikkav zvanični ugovor tom prilikom.

6 mjeseci kasnije sam zatražio isključenje kao stari korisnik jer sam na toj mreži preko 7 godina. Prvo su izignorirali moju zamolbu pa sam 3 tjedna kasnije posalo novu, te su mi iz pravne službe tvrdili da moj dopis generiran na mom računalu s preslikom moje O.I. nije pravno ispravan (iako na taj način funkcioniram već godinama radi kronične boesti) i da ja moram doći osobno, što sam kasnije pobio i prihvatili su moju sljedeću zamolbu ali sa objašnjenjem da ugovor ne mogu pronaći radi nekakvog preseljenja.​

Zanima me kakav dopis im trebam poslati radi kojeg ako mi ne mogu pokazati ugovor me moraju isključiti iz mreže, a ne da me tu manipuliraju pravno ne važećim odgovorima?

 

Hvala lijepo.

odgovoreno:

Prema uvjetima korištenja 2D i 3D usluge za bilo kakvu promjenu se plaća aktivacija ili sklapa ugovor. Može se naći rečenica u "Priključak i aktivacija usluge":

Naknada za priključak i aktivaciju usluge odnosi se na prvu aktivaciju usluge i svaku izmjenu vrste i opsega usluge, tj. sve kombinacije promjena između 1D, 2D i 3D paketa.

Neki su o promjeni paketa pitali službu B-neta, ovo je iz 2012:

- Bilo kakva promjena paketa (2D na 3D, 2D na 1D, stari 2D na novi 2D itd.) automatski povlači potpisivanje nove ugovorne obveze od 24 mjeseca, inače se plaća neka cifra od preko 1000 kn.

Pitam da li onda, kad već potpisujem novu ugovornu obavezu, mogu barem iskoristiti pogodnost 6 mjeseci po nešto nižoj cijeni? Ne mogu, ja sam stari korisnik i za mene ta pogodnost ne vrijedi.

Pitam da li mogu raskinuti ugovor, odmah potpisati novi i onda iskoristiti tu pogodnost? Mogu, ali raskid ugovora traje 2 tjedna, nakon toga moram vratiti router, zatim tek potpisati novi ugovor i onda čekati do 30 dana za ponovno uvođenje usluge.

- ili fb post

 

 

Mislim da ste, ako se već zbog vašeg zahtjeva 'automatski' sklopio ugovor, trebali dobiti primjerak tog ugovora i s njim obavijest o mogućnosti raskida ugovora, prema Zakonu o zaštiti potrošača. Da ste dobili obavijest, imali biste 14 dana za raskidanje ugovora, ovako imate 12 mjeseci :)

Znači trebate jednostrano raskinuti ugovor i pozvati se na čl. 73 st. 1 navedenog Zakona, pogledajte o tome na mingo.hr

 

U slučaju nesporazuma, kontaktirajte HAKOM.

 

Zanima me kakav dopis im trebam poslati radi kojeg ako mi ne mogu pokazati ugovor me moraju isključiti iz mreže, a ne da me tu manipuliraju pravno ne važećim odgovorima?
odgovoreno:
Zanima me kakav dopis im trebam poslati radi kojeg ako mi ne mogu pokazati ugovor me moraju isključiti iz mreže, a ne da me tu manipuliraju pravno ne važećim odgovorima?

.[/font][/color]

 

pismeno sa povratnico (kopiju pismena i povratnicu čuvaš) zatražit isključenje usluge.

ako njihovu uslugu ne koristiš nisi je dužan ni plaćati.

  • 2 tjedna kasnije...
odgovoreno:
Zatražio sam izmjenu paketa pa sad ujedno dobio i obavijest o pravu na raskid ugovora, dali moram prvo potpisati ugovor kako bih zatražio raskid ili mogu odmah poslati dopis o raskidu ugovorabez da potpisujem novi ugovor?

 

kod operatera niko ne potpisuje ugovor.potpiše se zahtjev za uključenje usluge .

HAKOM smatra da je podnošenjem i potpisivanjem zahtjeva potpisan i ugovor.

ako zatražiš raskid ugovora naplati će ti kaznu (po ugovoru kojeg nisi potpisao).

odgovoreno:

Tu se istina ne spomine ugovor već zahtjeva za zasnivanje pretplatničkog odnosa.

Molio bih objašnjenje kojim redoslijedom da što potpišem jer mi tek sada nije ništa jasno.

I dali mogu izbjeći kaznu po raskidu?

U Bnet dopisu sam dobio:

ZAHTJEV ZA ZASNIVANJE PRETPLATNIČKOG ODNOSA i

OBAVIJEST O PRAVU NA RASKID UGOVORA.

odgovoreno:

Ako ste dobili obavijest o pravu na raskid, imate 14 dana za raskid ugovora.

Provjerite da rok nije prošao:

- čl. 73 (2) ... pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. ovoga Zakona prestaje po isteku 14 dana od dana kada je potrošač primio tu obavijest.

U mom prethodnom postu je link sa više informacija o raskidu. Upute koje ste dobili su prema Pravilniku, npr.:

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti ...

Pozovete se na Zakon o zaštiti potrošača i postupite prema uputama koje ste dobili - npr. mailate svoje podatke i rečenicu:

Raskidam ugovor - koristim pravo na raskid ugovora prema Zakonu o zaštiti potrošača ... ... ili sl.

odgovoreno:

I dalje mi nije jasno i trebam samo jednostavan odgovor, dobio sam ponavljam ova dva dokumenta (ZAHTJEV ZA ZASNIVANJE PRETPLATNIČKOG ODNOSA i OBAVIJEST O PRAVU NA RASKID UGOVORA.) da ih potpišem i pošaljem njima. Dali da ih uopće potpisujem i šaljem ili da samo tražim raskid?

odgovoreno:

Ne znam kako izgleda Obavijest o pravu na raskid ugovora koju ste dobili. Ako uključuje "OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU" s rubrikama kao što su Ime i prezime, rečenicu ja izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor, onda možete to iskoristiti, potpisati i poslati.

 

"Samo tražiti raskid", ako mislite u usmenom obliku ili telefonom - ne znači ništa.

odgovoreno:

Znači nema obrasca i nije predviđeno slanje elektroničkim putem - trebate pisati na papir i slati poštom preporučeno.

Stavite potpis, datum, svoje podatke i rečenicu "Raskidam..."

  • 2 tjedna kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija