Jump to content

Zastara


Elisabeth

Preporučene objave

  • 2 tjedna kasnije...

Bok ljudi,

 

Molila bih za pitanje oko jednog pravnog spora.

 

Ukratko ispricano;

 

Prije nego sto sam otisla na studentsku razmjenu u spanjolsku 2012.godine, na godinu dana, bila sam pretplatnik u t-mobileu. Naime koliko se ja sjecam onog trenutka kada sam prekinula ugovor s njima, prije negos to sam otisla u spanjolsku, rijesila sam sve dugove koje sam imala prema njima. No, nakon povratka iz spanjolske, negdje krajem 2013 godine ili pocetkom 2014 godine otisla sam u t-mobile jer sam htjela kupiti novi mobitel, kad su mi tamo rekli da ne mogu nista na pretpaltu dobiti jer imam nepodmireno dugovanje od preko 1000 kuna. Ja pojma nisam imala o nikakvom dugovanju, ali je na kraju ispalo da nisam platila jedan racun u iznosu od 100 kuna i da su me zbog toga tuzili i da je sve to uz kamate naraslo na 1100 kuna, ako me sjecanje ne vara. Nikakvi dokumenti o tome nisu stigli na moju adresu, ali sam se nakon toga javila odvjetnickom uredu koji vodi t-mobileove tuzbe, i oni su me uputili nekom javnom biljezniku koji je imao moje dokumente i koji mi je poslao odluku na koju sam imala rok od 8 dana zalbe. ja sam se zalila na temelju toga da sam dobila racun za mjesec u kojem nisam uopce bila u hrvatskoj i da je moj ugovor s njima tada vec bio prekinut. Do pocetka listopada 2014 nisam nista cula od njih. Nikakvo rjesenje od suda, nista. Pocetkom listopada sam se opet preseila, opet u inozemstvo i jos uvijek nemam nikakvih informacija o tome. Zanima me vase misljenje oko toga sto bih sada trebala uraditi. Koga da nazovem da pitam sto se dogadja s time? Ako nisu presudili u moju korist, mogu li se zaliti na nekakvu zastaru? Fakat ne znam sto da radim. Sto mi savjetujete? Puno hvala na pomoci.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama