Jump to content

Reklamacija autobusne karte


Preporučene objave

Poštovani,

 

dana 9. kolovoza kupila sam dvije autobusne karte app Požega od Zadra prema Zagrebu s polaskom u 23.50, sjedala 31 i 32.

 

Nakon što je ''naš'' autobus kasnio gotovo 40 minuta (''našim'' definiram onaj koji je trebao doći na peron 5), sljedećih 10 minuta je bilo potpuno nejasno u koji bus moramo ući jer nijedan nije vozio za Zagreb.

Odjednom je jedan od njih vozio za Zagreb ali u njemu nije bilo dovoljno mjesta za sve koji smo trebali na to odredište tako da su nas podijelili u ostale buseve koji su vozili za Slavoniju.

 

Ne samo da nisam sjedila na svom mjestu već sam sjedila na mjestima pored vozača koji se niti ne prodaju, dok je jedan dečko morao stajati do Zagreba.

 

Ukratko, platila sam autobusnu kartu po punoj cijeni za nepostojeći autobus i mjesta. Niti je došao moj bus, niti je došao u zadano vrijeme, niti sam sjedila na svom mjestu.

 

Vrlo je bitno također naglasiti da nas nitko nije obavijestio o kašnjenju autobusa kao i da se ta informacija nije mogla dobiti niti od osoba koji rade na autubusnom a niti od samih vozača.Također nam nisu u nijednom trenutku bile ponuđene druge opcije osim toga da uđemo u taj autobus - ili nam propada karta, novci i povratak u Zagreb taj dan. Niti povrat novca niti drugi busevi.

 

S obzirom da sam platila dvije karte po punoj cijeni za nepostojeći autobus, zanima me koja su moja prava u ovom slučaju.

Poslala sam upit app Požega ali mi je rečeno da je kašnjenje uzrokovano višom silom jer je turistička sezona i gužve na cestama (prometnice su bile prazne što smo provjerili u tom trenutku s HAK-om - nigdje nije bilo gužve) i da mi se samo mogu ispričati.

 

Mislim da najmanje što mogu napraviti jest reklamirati mi karte barem polovično jer takvoj nebrizi prema svom klijentima i neorganiziranom načinu poslovanja stvarno treba doći na kraj. I to u vrijeme turističke sezone.

Imam li kakvo pravo na to?

Unaprijed zahvaljujem na svakoj pomoći i informaciji.

 

Link to post
Dijeli na drugim stranicama
  • 4 tjedna kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Online korisnici

  • Slične teme

    • objavio: Mammon
      Poštovani,
       
      Imam upit vezan uz pravo na povrat novca za ulaznicu na koncert. Ispričavam se ako sam pogriješio kategoriju te molim moderatora da po potrebi preseli ovu temu u odgovarajuću kategoriju.
       
      Naime, riječ je o koncertu jednog izvođača ovog mjeseca. Radi se o koncertu na koji nije dozvoljen ulaz maloljetnim osobama. Na ulaznici za koncert taj podatak nije nigdje naveden, već samo na stranicama eventa. Maloljetna osoba, koju neću imenovati, kupila je karte na prodajnom mjestu u Zaprešiću za sebe i svoje prijatelje. Pri kupnji, prodavač nije zatražio osobnu iskaznicu niti je postavljao ikakva dodatna pitanja. Na ulaznici je jasno navedeno da povrat novaca nije moguć, osim u slučaju otkazivanja koncerta. No pošto je maloljetna osoba, koja ne može legalno pristati na uvjete korištenja, kupila ulaznice, da li je moguće iznimno dobiti povrat novaca? Što općenito savjetujete da učinimo ukoliko nam prodavač neće biti voljan izvršiti povrat? Objekt u pitanju je pod video-nadzorom, a svaka ulaznica ima na sebi isprintan broj računa te datum i vrijeme izdavanja, stoga teoretski ne bi trebalo biti problema s utvrđivanjem dobi kupca. Unaprijed hvala.
       
      Srdačno,
       
      N.
    • objavio: Slavonka 48
      Poz. Prilikom rutinske kontrole prometa priznata konzumacija marihuane. Prihvaćen test, koji je bio pozitivan, i prihvaćeni rezultati testa, a odbijena analiza u zdravrsvenoj ustanovi.... I sada me terete po čl. 282. Odbijanje podudaranja mehaničkog pregleda,a ne za počinjeni prekršaj.
      Pitanje: Moram li po Zakonu obavezno i na liječnički pregled ili imam mogućnost izbora.
      Hvala
    • objavio: mmmmmmmmmmmm
      Poštovanje,
      u presudi u žurnom postupku na koju nemam pravo na žalbu niti ikakav pravni lijek, a u kojoj sam proglašen krivim za prometni prekršaj, sud je u presudi pogrešno napisao (svaki put) moju registraciju - naveden je pogrešan grad na registraciji, dakle automobil s tom registracijom nije automobil kojim sam upravljao.
      2 pitanja:
      1) imam li ikakvu mogućnost za daljnje korake na temelju te činjennice?
      2) hipotetski, kada ne bih platio sudske troškove (i vještačenje) niti kaznu, bih li kada pokrenu ovrhu, na temelju činjenice da je moja registracija iz presude pogrešna mogao prigovoriti i odbiti ovrhu na tom temelju?
    • objavio: Pula20
      Pozdrav,
      Molio bih savjet kako postupiti jer situacija je slijedeća:
      2017g ugovaramo kod respektabilnog proizvođača pvc stolarije isporuku i ugradnju ulaznih vrata i 2 prozora i uplaćujemo 50% avansa.
      Probijaju se svi rokovi sukladno njihovom Ugovoru za što nam odobravaju određeni popust. Konačno na dan montaže, utvrđujemo kako su montirana vrata višebojno smeđa umjesto jednobojna (očito različit dobavljač pojedinih elemenata za izradu ili naprosto korištenje sličnih boja sa lagera) te izgrebanog središnjeg panela. Uz navedeno pogreškom dolazi do umrljavanja bijelog pvc-a PUR pjenom te ostaje žutilo koje se ne može skinuti.
      Ulažemo reklamaciju i nakon više izlazaka njihovih voditelja i početnog osporavanja konačno postižemo dogovor kako će se radi jednostavnosti mjenjati samo središnji panel (ne i dijelovi okvira vrata) te dobivamo dodatni popust. Panel se mjenja u 2 navrata, prvi put je odvezen kako je i dovezen jer je u startu dovezen oštećen i opet iste pogrešne boje, drugi put je neznatno oštećen, opet iste pogrešne boje, inzistiraju na zamjeni da će kad se montira biti OK ali naravno nakon montaže sve je isto, izgreban i uvijek istog pogrešnog tona boje. Pokušavam ih bezuspješno kontaktirati krajem 2017g telefonom, sms-om i mailom te u nekoliko navrata 2018 i 2019 godine sa porukom da dostave umanjenje fakture te izmjene panel koji je sporan.
      Nikad nisu odgovorili do 30.12.2019 godine kad dobivam otvorenu stavku na računu koji je datiran 30.12.2019 godine, jamstvo koje vrijedi od 30.12.2019 godine i iznos koji se potražuje je puni iznos bez ikakvog umanjenja.
      Šaljem im mailom upit o čemu se radi, gdje je odobrenje za popust te u konačnici gdje je panel i čišćenje uprljanih dijelova stolarije? Ne odgovaraju 15 dana.
      Šaljem drugi mail kako se namjeravam obratiti nadležnim institucijama i kako ne stoji da je sve montirano 30.12.2019 godine već daleke 2017 od kad ignoriraju problem.
      Konačno odgovaraju, očito na spomen "nadležnih institucija" i dobivam traženo odobrenje (umanjenje) uz bahat odgovor mailom kako ne žele aktivirati i postupati po reklamaciji dok ne uplatim preostali dio.
      Nudim opciju da im platim na licu mjesta čim dovrše posao ili internet bankarstvom ako im je tako zgodnije. Odbijaju postupati dok ne platim.
       
      Pitanje je: Koje opcije su mi na raspolaganju ako platim traženi iznos a praksa je pokazala da ignoriraju već 2 godine i da će ( ako ikad i dođu) opet dostaviti pogrešnu boju jer očito samo takvu imaju. Odnosno kako ih "natjerati" da riješe problem koji je 100% proizašao iz njihovog nemara i šlamperaja a mi s razlogom brinemo kako ćemo u slučaju neplaćanja ostati sa lošom ugrađenom stolarijom, zateznim kamatama i možebitnom ovrhom.
       
      Hvala unaprijed i lp iz Istre
    • objavio: StivQ7
      Molim Vas pomoć
      Mala smo firma otvorena prije godinu dana, pa nemamo toliko iskustva, stoga i tražimo pomoć ovdje.
      Većinom se ljudi pozivaju na prava potrošača i naravno nemamo ništa protiv toga, ali zar i mi trgovci nemamo nekakva prava

      Situacija je ovakva, kupac je od nas kupio ulazna vrata i odbio našu montažu gdje smo ga upozorili da onda gubi pravo na garanciju, i to mu piše u ponudi.
      Kod preuzimanja proizvoda potpisana je otpremnica gdje piše da je preuzeo ispravan proizvod.

      Njegov monter je nestručno montirao proizvod i on sad traži drugi proizvod od nas, i poziva se na zaštitu potrošača, čak nas je kontaktirao i njegov odvjetnik.
      Mi smo ponudili da na naš trošak dođe monter i proba popraviti nastalu situaciju ali on inzistira na popravljanju ili zamjeni proizvoda.
      Imamo li mi pravne osnove odbiti ga radi nestručne montaže i na koji zakon, propis, članak da se pozovemo?

      Unaprijed zahvaljujem
×
×
  • Napravi novi...