Jump to content

Kriva (V)SS u radnoj knjižici

ostoppbar

Preporučene objave

Lijepi pozdrav!

Radila sam kao student godinu i nešto sitno za jednog poslodavca. U međuvremenu, otac mi se jako razbolio, morala sam još više raditi, zbog čega nisam imala vremena za faks i izgubila sam redovna studentska prava.

Poslodavac je rekao me zaposlit, ali otac mi je završio na opraciji i bio kritično, što je rezultiralo mojim davanjem otkaza i vraćanjem u rodno mjesto u vukovar.

Međutim, zvali su me da se vratim i potpišem neke papire, bila sam glupa, priznajem, i potpisala sve budući da sam samo htjela nazad.

Sad se sve smirilo i ja sam našla posao i novi poslodavac me treba prijaviti na HZMO, no koliko vidim u e knjižici meni je upisana VSS fakulteta na kojem sam bila, no nikad završila.

Što sada? Mogu li dobiti kaznu za "lažno predstavljanje?" Ili se nekako može promjeniti iz VSS u SSS?

Dijeli na drugim stranicama

Bilo bi poželjno po vas da zatražite izmjenu navedenog podatka, obzirom je lažan.

Postoji i mogućnost vaše kaznene odgovornosti (za prijevaru poslodavca), obzirom da znadete za ovaj podatak.

U kojem smislu kaznene odgovornosti? Da ce mene bivsi poslodavac tuzit ili kako?

Ja sam jutros saznala za to, tako da cu to ici promijeniti sutra, ali me zanima kakva kaznena odgovornost?

Ažurirano

Samo da napomenem da sam "radila" mjesec dana tamo kao zaposlena

U kojem smislu kaznene odgovornosti? Da ce mene bivsi poslodavac tuzit ili kako?

Obzirom da vi to niste ni znali, kaznena dogovornost vam prijeti kod budućeg poslodavca (jer sada znate) ukoliko on, obzirom na vašu pogrešno upisanu VSS, mora isplaćivati veću plaću odnosno doprinose na istu.

Kod bivšeg poslodavca, ukoliko on uopće sazna za ovo i ukoliko je imao isti problem više isplaćene plaće, može potraživati povrat razlike.

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj