Jump to content

prekršaj zlouporabe opojnih droga


krvavi

Preporučene objave

Poštovani, molim pomoć.

 

Ovo ljeto sam zatečen sa dvije ručno rađene cigarete "joint" na plaži Zrće pojedinih bruto težina 0.5 i 1.3g, te mi je neki dan došao poziv na prekršajni sud u Zadru pod teretom prekršaja čl. 3 st. 1 Zakona o suzbijanju zlouporabe droga. Pošto živim i studiram u Zagrebu zanima me da li postoji neki način da tražim prebačaj na prekršajni sud u Zagreb, što mogu očekivati s obzirom da mi je to prvi prekršaj i nikad nisam bio kažnjavan, te kako pristupiti ako dobijem premještaj predmeta u ZG? Inače, redovan sam student na Pravnom fakultetu u Zagrebu, te nemam redovita primanja.

 

Hvala unaprijed.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...što mogu očekivati s obzirom da mi je to prvi prekršaj i nikad nisam bio kažnjavan...

 

Poštovani, za početak ovo:

Članak 54.

(1) Novčanom kaznom od 20.000,00 do 50.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba:

1. ako posjeduje opojnu drogu, biljku ili dio biljke iz koje se može dobiti opojna droga ili tvar koja se može uporabiti za izradu opojne droge (članak 3. stavak 1.),

 

pa ovo:

Članak 64.

(3) Ako je počinitelj prekršaja ovisnik o opojnoj drogi ili povremeni uzimatelj opojne droge, za prekršaje iz članka 54.–63. ovoga Zakona obvezno se uz novčanu kaznu izriče

zaštitna mjera obveznog liječenja u zdravstvenoj ustanovi koja za primjenu te zaštitne mjere ima odobrenje Ministarstva zdravstva ili zaštitna mjera odvikavanja od ovisnosti u ustanovi socijalne skrbi, udruzi, odnosno drugoj pravnoj osobi koja za primjenu te zaštitne mjere ima odobrenje Ministarstva rada i socijalne skrbi, u trajanju od tri mjeseca do jedne godine.