Jump to content

Dohodak iz SAD na tekući račun


tejk

Preporučene objave

Poštovani,

 

u protekloj 2015. godini na tekući sam račun primio ukupno između 50000 i 60000kn od obavljanja posla za jednu firmu (sredstva su uplaćena u dolarima te konvertirana u kune budući da je tekući račun kunski). Između mene i firme nije bilo nikakvog ugovora izuzev ugovora o povjerljivosti podataka. Za cijelo vrijeme trajanja ovog odnosa ja sam bio student i nisam bio zaposlen. Ovaj odnos je završio, a ja sam se zaposlio.

 

Zanima me kakva je moja porezna obveza (firma je iz SAD-a) i bih li mogao imati problema te koliko je vjerojatno da ću imati problema ukoliko ne poduzmem ništa?

 

Unaprijed hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Obzirom RH i SAD još uvijek nemaju (koliko je meni poznato) ugovor o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja dohotka, dužni ste platiti isti i u SAD-u i u RH. E, sad, ovo u SAD-u je riješeno, ali u RH očito nije.

 

Po zakonu, trebali biste ovaj dohodak prijaviti našoj PU, pa bi se tada obračunao i platio porez, a da li će vas oni "pronaći" i "odrapiti" - to je pitanje za njih. Obzirom je isplata išla na tekući, a strogo se pazi žiro, moguće i neće. Ali to je rizik.

 

Najbolje bi bilo uputiti upit samoj Poreznoj.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani,

 

u protekloj 2015. godini na tekući sam račun primio ukupno između 50000 i 60000kn od obavljanja posla za jednu firmu (sredstva su uplaćena u dolarima te konvertirana u kune budući da je tekući račun kunski). Između mene i firme nije bilo nikakvog ugovora izuzev ugovora o povjerljivosti podataka. Za cijelo vrijeme trajanja ovog odnosa ja sam bio student i nisam bio zaposlen. Ovaj odnos je završio, a ja sam se zaposlio.

 

Zanima me kakva je moja porezna obveza (firma je iz SAD-a) i bih li mogao imati problema te koliko je vjerojatno da ću imati problema ukoliko ne poduzmem ništa?

 

Unaprijed hvala!