problem123 objavljeno: 15. prosinac 2015. Dijeli objavljeno: 15. prosinac 2015. Dakle situacija je sljedeća, istekao mi je ugovor s operaterom ( kućni internet i tv) i uredno ih odjavim i vratim opremu. Pitam na šalteru koliko imam duga (još sam čekao račune) i odgovore mi xxx kn. Računi dođu ja ih platim , sve uredno imam potvrdu. Nakon mjesec dana dolazi opomena na nekih 100injak kn. Prvo mi je palo napamet da stvarno sam neki račun priskočia i platim to. Nakon mjesec dana od opomene (ove od 100injak kn) dolazi nova na 200kn. Tu novu nisam platia, šaljem im potvrde da je sve plaćeno, kad ih pitam (bilo preko telefona bilo u njihovom uredu za reklamacije) ne znaju mi reći što je to točno ostalo neplaćeno, samo kažu da vide da imam dug od 200kn. Postoji li nekakvo rješenje za ovo? Barem da se vidi što im točno dugujem, jer ovako mi mogu svakih mjesec dana slati novu opomenu. Što da radim? Hvala unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 15. prosinac 2015. Dijeli odgovoreno: 15. prosinac 2015. Postoji li nekakvo rješenje za ovo? Barem da se vidi što im točno dugujem, jer ovako mi mogu svakih mjesec dana slati novu opomenu. Što da radim? Hvala unaprijed. traži specifikaciju duga (pismeno preporučeno i sa povratnicom). da vidiš za što je dug i od kada. predpostavljam da imaš potvrde o plaćenim računima(barem za zadnje dvije godine) od blabla možeš imati samo glavobolje i probleme. trebao si odmah tražiti potvrdu da nemaš dugovanja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
problem123 odgovoreno: 15. prosinac 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 15. prosinac 2015. traži specifikaciju duga (pismeno preporučeno i sa povratnicom).da vidiš za što je dug i od kada. predpostavljam da imaš potvrde o plaćenim računima(barem za zadnje dvije godine) Da li da im samo napišem svoje podatke i kažem da želim specifikaciju duga ili ima nekakav službeni obrazac za napisati to ? Ovu zadnju opomenu koju ne znam točno za što je, da je platim ili čekam njihov odgovor ? Jesu li ovakve stvari učestale, da šalju nepostojeće račune ? Iskreno, radije bih da je moja greška, platim to i rješim ih se. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 16. prosinac 2015. Dijeli odgovoreno: 16. prosinac 2015. Hi problem123, Možda niste otkazali neku uslugu, predlažem da (još jednom) nazovete informacije... Ako se ne slažete s računom napišite "prigovor potrošača" po proceduri Hakoma (link). Većina operatera dopušta slanje prigovora putem e-maila. Inače ovaj podforum (RTV pretplata) je o HRT pristojbi. Odjava te pretplate ide preko HRT-a (link). Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.