Jump to content

Potraživanje alimentacije


808s

Preporučene objave

Poštovani,

 

Htio bih prvo napomenuti da što se tiče pravnih stvari praktički sam laik i da se vrlo slabo u to sve razumijem, te vas zato molim za pomoć.

 

Naime, radi se o PRESUDI iz 2000.godine te u kojoj nada mnom (maloljetnom djetetu) skrbništvo dobiva tužitelj odnosno moj otac, i u kojoj je moja majka dužna doprinositi mjesečno iznos od po 500,00 Kn počinjući 2.6.2000.g. i to na ruke oca i kaz. zast. (vjerojatno vam je sada već čudna situacija s obzirom na visinu alimentacije i atipičnost samohranog oca i majke koja ne izvršava svoje obaveze, c'est la vie). Uglavnom, majka je u međuvremenu preselila u Njemačku i tamo se solidno snašla, bilo je kupovanja tu i tamo kojeg odjevnog predmeta i takvih stvari i 3,4 uplate preko službe Western Union-a u kojoj nikad nije navela točnu svrhu. E sad, angažirali smo odvjetnika koji nam je krajem 2014. godine rekao da nema problema što se tiče tužbe i da bi se to već sve trebalo početi "riješavati" na ljeto 2015. godine... Nisam siguran je li se uopće digla tužba, ali ako je, podnositelj sam vrlo vjerojatno ja (sada punoljetan s redovnim studijem). U svakom slučaju vrlo sam izgubljen jer svaki put kada stupim u kontakt s odvjetnikom dobivam povratnu informaciju: "Sad će to u što kraćem roku". Praktički me zanima imam li ja šanse dobiti novce koji su zakonski propisani za moje uzdržavanje... Htio bih dobiti neke smjernice jer ću vrlo vjerojatno angažirati nekoga tko će se malo konkretnije posvetiti ovom zanimljivom slučaju.

 

Svaka korisna informacija mi je vrlo važna, tako da se unaprijed zahvaljujem ukoliko se posvetite ovom podužem tekstu i malo mi otvorite oči...

 

Pozdrav, :mase2:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...