amante objavljeno: 11. veljača 2016. Dijeli objavljeno: 11. veljača 2016. Svima želim lijepi pozdrav i prije nego zamolim za pomoć htio bih se zahvaliti na savjetima što ih pružate na ovom forumu. Kao što naslov teme kaže, riječ je o računu od strane VIPa upućen mojoj staroj u iznosu ~5600kn. Račun je iz razdoblja 2012.g., za mjesec svibanj. Naime, u tom periodu moja stara je boravila u Bosni par dana i stvarno je koristila VIP stick i bila je na internetu. Šokirao sam se kad je račun dospio jer je iznos nerealno visok i bio sam uvjeren da je greška. Poslao sam im mail prvo sa upitom je li posrijedi zabuna, no kad su mi odgovorili da 100kb u roamingu "dođe" 7,03kn, jedino što mi je preostalo je bilo tražiti detaljan ispis prometa za taj mjesec. Uglavnom, da vas ne gnjavim pričom, to se do dan danas odužilo, oni mi nisu poslali detaljan ispis potrošnje za taj mjesec ili jesu, ali ga nikad vidio nisam, a danas se pravdaju kako više nemaju uvid u to razdoblje i da sam ja mogao tražiti isti unutar godine dana od izdavanja računa. Jedini dokaz koji imaju da je moja stara uistinu potrošila 5600kn koristeći internet na putu kroz Bosnu je račun sa tim iznosom. Uglavnom za sada je sve ostalo na prepiranju putem maila. Zamolio bih vas za savjet što činiti? Uskoro će biti 4 godine od toga, uvid u potrošnju nje kao korisnice nemaju, samo iznos duga kraj njenog imena. Može li se pokrenuti ovrha na osnovu toga? Trebam li možda ja prvi reagirati ili pak samo čekati? Ne znam stvarno što napraviti. Svaki savjet je dobrodošao. Hvala vam unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 11. veljača 2016. Dijeli odgovoreno: 11. veljača 2016. Postoji Hakom procedura za prigovore i rokovi za odgovor. Nije jasno u kojoj ste vi fazi. Sad je potrošnja internet prometa u inozemstvu ograničena (limit se može isključiti): - VIP limit 469 kn (od 1.7.2013) - HT 474 kn - slučaj Zadranina (ne piše kako je riješeno, vjerujem da znaju u Zadarskom potrošaču) (Za mobitel treba koristiti bonove, a ne pretplatu, upravo zbog ovakve prakse operatora.) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
amante odgovoreno: 12. veljača 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 12. veljača 2016. Hvala na odgovoru. Koliko sam shvatio, moje vrijeme za žalbu je prošlo, samo je pitanje jesu li i oni prekoračili vrijeme za slanjem ovrhe? Ako jesu, a kao što sam rekao prošlo je skoro 4 godine od tog spornog računa, smiju li me i dalje teretiti za taj iznos i moram li strahovati od toga da ovrše račun? Hvala na odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 12. veljača 2016. Dijeli odgovoreno: 12. veljača 2016. amante, Nije prošlo vrijeme za slanje ovrhe, takvi su nam zakoni, nažalost. Na ovrhu (ako stigne) možete staviti prigovor, pa će o njenoj opravdanosti odlučivati sud. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
amante odgovoreno: 12. veljača 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 12. veljača 2016. Hvala na brzom odgovoru. Mislim da ću pričekati njihov korak. Hvala još jednom na savjetima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.