manca objavljeno: 17. ožujak 2016. Dijeli objavljeno: 17. ožujak 2016. Molim za odgovor. U mjesecu srpnju 2012.isključen je plin na način da je odnešeno brojilo.Druga ovrha za naplatu nije pokrenuta niti kod javnog bilježnika niti na sudu. Pošto je prošlo više od tri godine od zadnjeg računa, da li se moguće pozvati na zastaru? Lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 17. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2016. Molim za odgovor. U mjesecu srpnju 2012.isključen je plin na način da je odnešeno brojilo.Druga ovrha za naplatu nije pokrenuta niti kod javnog bilježnika niti na sudu. Pošto je prošlo više od tri godine od zadnjeg računa, da li se moguće pozvati na zastaru? Ako nije u godinu dana pokrenut postupak naplata je otišla u zastaru. Ali to ne znači da ćete sada dobiti natrag priključak plina . Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
manca odgovoreno: 17. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2016. Što treba učiniti da se dobije natrag priključak plina ukoliko je dugovanje otišlo u zastaru? Čuvanje plinomjera je plačeno. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 17. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2016. Što treba učiniti da se dobije natrag priključak plina ukoliko je dugovanje otišlo u zastaru? Čuvanje plinomjera je plačeno. Platiti dug, kamate i ponovo priključenje. Zastara ne znači da je dug nestao, nego da se ne može zakonskim putem naplatiti. Ako primjerice ja vama nešto prodam, i vi to ne platite, i ja propustim utjerati dug zakonskim putem, ne mogu to naplatiti. Ali to ne znači da mi niste više dužni, i da ću htjeti ikad više raditi s vama dok mi ne platite. Ako ste isključeni duže od nekoliko godina (mislim tri), možete izgubiti i pravo na ponovo priključenje. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Andrija Katalenić odgovoreno: 13. rujan 2017. Dijeli odgovoreno: 13. rujan 2017. Je li ista ova situacija i ako se radi o novom korisniku? Opći uvjeti opskrbe plinom, čl. 12. st. 3.: "Pravni sljednik krajnjeg kupca ima pravo na sklapanje novoga ugovora o opskrbi plinom nakon podmirenja dospjelih novčanih obveza na tom obračunskom mjernom mjestu." Npr. novi vlasnik niti ne zna da je postojalo plinsko brojilo i da je isključeno zbog dugovanja što mu prodavatelj prešuti. Novi vlasnik želi priključak plina ali plinara to uvjetuje podmirenjem starog duga (koji je u zastari). Ne postoji li neko pravo na priključenje koje bi štitilo one koji žele biti korisnici usluga u takvim situacijama? Novi vlasnici mogu tužit starog vlasnika ali jasno da od toga nema ništa. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i kasnije se registrirati. Ako imate korisnički račun na ovom portalu, prijavite se ovdje kako bi objavljivali s tim korisničkim računom.