lera217 objavljeno: 30. ožujak 2016. Dijeli objavljeno: 30. ožujak 2016. Probat ću ukratko objasniti razlog pokušaja ovrhe i tužbe koja se vrši zbog krivice Hrvatskog Telekoma, a ne mene jer određene usluge nisu uopće bile aktivirane od strane T-Coma, nisu imali mogućnost priključka, a slali su račune. Naime, 17.04. 2013 sam tražila preseljenje telefonskog priključka s pripadajućim internetskim priključkom na novu adresu. Da napomenem da također čak nisam bila pod ugovornom obvezom. Na staroj adresi je sve isključeno 20.04 2013, a na novoj adresi nije NIKADA ni uključeno. Zakonski rok za preseljenje bio 60 dana što i stoji u pisanom zahtjevu. Nakon isteklih 60 dana nekoliko puta sam zvala da pitam što je s tim da bi me se uvjeravalo da će biti ubrzo rješeno. Nakon isteka zakonskog roka nakon što sam po ne znam koji puta zvala službu za informacije saznala da na toj adresi nije moguće ostvariti priključak jer nema dovoljno parica tj. mjesta za nove priključke i da sam već trebala o tome biti obaviještena, a nisam bila. Naravno u međuvremenu su mi stizali uredno računi za telefon i internet. Ja bi nazvala službu za korisnike i tamo su mi rekli da račune ne treba platiti i redovno su mi stornirali račune te da naredne račune zanemarim.Da napomenem da su mi računi za internet stizali na djevojačko prezime mada sam nekoliko puta podnesla zahtjev (prvi još 2010 godine) da mi to izmjene, to se nije napravilo. Nakon toga su mi počele stizati opomene koje su na moj zahtjev ponovno stornirane (tako mi je rečeno), upućen je prigovor za koji su me sami nazvali da je rješen i da nemam više dugovanja prema njima. Godinu dana nakon toga dobijem rješenje o ovrsi za pojedine račune. Pisala sam žalbu koja mi je uvažena, dobila rješenje tek ove godine da se ovrha skida, ali naravno dug ostaje. Zvala sam njihovog odvjetnika,ali rješeno nije ništa, rečeno mi je da ću na kraju platiti sudske troškove i kamate. Šta sad mogu poduzeti? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 30. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 30. ožujak 2016. Nakon toga su mi počele stizati opomene koje su na moj zahtjev ponovno stornirane (tako mi je rečeno), upućen je prigovor za koji su me sami nazvali da je rješen i da nemam više dugovanja prema njima. Godinu dana nakon toga dobijem rješenje o ovrsi za pojedine račune. Pisala sam žalbu koja mi je uvažena, dobila rješenje tek ove godine da se ovrha skida, ali naravno dug ostaje. Zvala sam njihovog odvjetnika,ali rješeno nije ništa, rečeno mi je da ću na kraju platiti sudske troškove i kamate. Šta sad mogu poduzeti? Oni bi naplatili uslugu koju ne da nisu isporučili, nego nisu uopće ni mogli isporučiti... i time su vas zeznuli jer mjesecima niste imali priključak ... ? Moj savjet je da se obratite nekoj od onih emisija za zaštitu potrošača koje obrađuju ovakve teme... vaš slučaj baš tamo spada, a tako ćete se najprije toga riješiti... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
lera217 odgovoreno: 30. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 30. ožujak 2016. Hvala na odgovoru. Da li mislite da je dobra ideja angažirati odvjetnika da ih kontaktira u moje ime jer mene ne doživljavaju uopće? Da li je moguće pošto sam ja tuženik da ikako utječem na odluku suda i osporim potraživanje? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 30. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 30. ožujak 2016. Probat ću ukratko objasniti razlog pokušaja ovrhe i tužbe koja se vrši zbog krivice Hrvatskog Telekoma, a ne mene jer određene usluge nisu uopće bile aktivirane od strane T-Coma, nisu imali mogućnost priključka, ali slali su račune.Šta sad mogu poduzeti? sad nemožeš ništa napraviti osim platiti račun za uslugu koju nisi koristila. na prvi račun je trebalo pisati prigovor. prigovor na račun poslat preporučeno i sa povratnicom. sa operaterom se trebalo dopisivati (dopise slati preporučeno sa povratnicom)a ne blablablablakoji niste snimali i ne možete dokazati. Hrvatski telekom nije kriv što neznate zaštititi svoje interese. kao i svi pokušavaju ostvarit prihod. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 31. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 31. ožujak 2016. sad nemožeš ništa napraviti osim platiti račun za uslugu koju nisi koristila.na prvi račun je trebalo pisati prigovor. prigovor na račun poslat preporučeno i sa povratnicom. sa operaterom se trebalo dopisivati (dopise slati preporučeno sa povratnicom)a ne blablablablakoji niste snimali i ne možete dokazati. Ovo sa dopisima je poznata stvar. Ali ovdje se ne radi o nekom prevelikom spornom računu, ili spornoj ugovornoj usluzi. Ovdje uopće nije postojao priključak u mjesecima za koje oni žele naplatiti uslugu... ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
lera217 odgovoreno: 31. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 31. ožujak 2016. Tako je, ovdje se radi o "dugu" od 350kn koji će se popeti na nekoliko tisuća jer se s njima ne može dogovoriti ništa. Znači, ja sam u razdoblju od 4. mjeseca 2013 do 11. mjeseca 2013 uredno dobivala račune za telefonski priključak i internet, odvojene račune, za telefon na svoje sadašnje prezime,a za internet na djevojačko prezime. Dakle ukupno za tih 8 mjeseci 16 računa, od kojih na kraju 3 za internet i zadnji za pola mjeseca nisu otpisani, a rečeno je da jesu. Priključak nije postojao što se može provjeriti čak i običnim pozivom i danas Službi za korisnike. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
lera217 odgovoreno: 31. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 31. ožujak 2016. sad nemožeš ništa napraviti osim platiti račun za uslugu koju nisi koristila.na prvi račun je trebalo pisati prigovor. prigovor na račun poslat preporučeno i sa povratnicom. sa operaterom se trebalo dopisivati (dopise slati preporučeno sa povratnicom)a ne blablablablakoji niste snimali i ne možete dokazati. Hrvatski telekom nije kriv što neznate zaštititi svoje interese. kao i svi pokušavaju ostvarit prihod. Na temelju čega ostvariti prihod? Za usluge koje mi nisu pružili niti bili u stanju pružiti? To nije ostvarivanje prihoda nego izgleda legalna pljačka. Ja sam ih prvo nazvala i svaki puta je rečeno da su računi stornirani ida ih ne treba platiti. Uvjerili me da je sve rješeno, oprema im je vraćena i nakon godinu dana šalju rješenje o ovrsi. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 31. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 31. ožujak 2016. Ovo sa dopisima je poznata stvar. Ali ovdje se ne radi o nekom prevelikom spornom računu, ili spornoj ugovornoj usluzi. Ovdje uopće nije postojao priključak u mjesecima za koje oni žele naplatiti uslugu radi se o prevelikom prevelikom računu. traže plaćanje usluge za koju nisu omogućili korištenje. trebalo je uputiti prigovar na račun što je propušteno. propuštanje slanja prigovora podrazumjeva da je usluga korištena. kako dokazati da usluga nije omogućena i korištena? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 31. ožujak 2016. Dijeli odgovoreno: 31. ožujak 2016. Na temelju čega ostvariti prihod?Za usluge koje mi nisu pružili niti bili u stanju pružiti? . zašto pismeno niste tražili uključenje usluge ili očitovanje o nemogućnosti uljučenja usluge na traženoj adresi ? Ažurirano Ja sam ih prvo nazvala i svaki puta je rečeno da su računi stornirani ida ih ne treba platiti. dali ste snimili razgovor? zašto niste prigovarali(pismeno) na isporučeni račun za uslugu koju niste mogli koristiti ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
lera217 odgovoreno: 31. ožujak 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 31. ožujak 2016. zašto pismeno niste tražili uključenje usluge ili očitovanje o nemogućnosti uljučenja usluge na traženoj adresi ? Ažurirano dali ste snimili razgovor? zašto niste prigovarali(pismeno) na isporučeni račun za uslugu koju niste mogli koristiti ? Moja greška je bila šta nisam pismeno pisala prigovor. U to vrijeme sam taman rodila i bila u strci, a oni me nisu naravno uputili u pravom smjeru, telefonski su mi "stornirali račune" i ispričali se i nije mi bilo na kraj pameti ovakva komplikacija. A lako se može provjeriti da priključak nije postojao i da na toj lokaciji nije bilo mogućnosti priključka. To još uvijek stoji na njihovoj centrali. Problem je u tome da su oni tek 2 mjeseca nakon isteka roka rekli da nema mogućnosti parica, a do onda me zavlačili i govorili da će biti uskoro. Napokon kad se javio netko pametniji, rekao je da to njima u sustavu tako piše već dugo. Znam da je moj propust šta nije bilo pisanog prigovora, ali moje pitanje je kako oni mogu naplatiti uslugu koju nisu mogli ni isporučiti i da li ja to mogu na sudu taj dug osporiti sad? Da li ja kao tuženik mogu sudjelovati u tome ili je to već gotova stvar. Da li ako platim na kraju, mogu tražit povrat novca ili ja njih tužiti? Da li stvarno nema načina da me ne opljačkaju? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.