Gadoschi objavljeno: 12. svibanj 2016. Dijeli objavljeno: 12. svibanj 2016. Može li mi, molim Vas, netko odgovoriti - smije li se (pravno promatrajući) u prometu nalaziti vozilo na kojem su gume s oznakom brzine VEĆOM od one koja je u prometnoj dozvoli pripadajućeg vozila? npr. u mojoj prometnoj dozvoli upisana je oznaka T Znači li to da baš MORAM imati gume s oznakom T ili može i neka guma s višom oznakom (npr. H,V) - logika nalaže da, što guma ima veću oznaku brzine, ne može nikako biti manje sigurna od gume s nižom oznakom (indeksom) brzine. Molim Vas da, ako možete, uz odgovor napišete i kojim propisom je isto regulirano. Kolega koji se kreće u mehaničarskim krugovima i pozna osobe koja rade u stanicama za tehnički pregled vozila tvrdi da "prave probleme" u takvim situacijama. Zahvaljujem Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Gadoschi odgovoreno: 12. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. Mislim da sam i sam pronašao odgovor. Naime, u čl. 63. Pravilnika o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cestama stoji sljedeće: Gume na vozilima moraju odgovarati i dimenzijama što ih je odobrio proizvođač, moraju biti namijenjene za vožnju brzinom koja je jednaka ILI VEĆA od najveće brzine kojom se vozilo s obzirom na svoje tehničke karakteristike može kretati, ili najveće brzine koju dozvoljava ograničivač brzine ugrađen na to vozilo. To bi, po mojem mišljenju, nedvojbeno dalo za pravo da korisnik gumu s oznakom brzine VEĆOM od one navedene (od strane proizvođača) u prometnoj dozvoli. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 12. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. Normalno da se može stavit skuplja i kvalitetnija guma kojom se može brže vozit. Za kontrolu dimenzija znam a da su počeli gledat i brzinu na gumi? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 12. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. Gadoschi, sami ste si dali odgovor, dakle možete ići na U pa sve do Y. Jasno, stavljati Y na auteka koji jedva potegne prek 180 je smiješno, ali ako čovjeka veseli... A sa zezanjem Sivko, nažalost pojedinci znaju zezati, međutim ako čovjek poznaje propise, nema brige. Jedino kaj je bitno da se nema guma dimenzija koje nisu upisane u knjižici, što je zapravo i najčešće slučaj kad ekipa "pimpa" svog auteka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
penava odgovoreno: 12. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. Jedno glupo pitanje: ako se u Hrvatskoj, sa svim tolerancijama, ne smije voziti preko 154 km/h, zasto zahtijevati gume za vece brzine? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 12. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. Zato jer u Njemačkoj možeš vozit koliko ide. A možeš i kod nas samo ne smiješ dozvolit da te uhvate. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
crny46 odgovoreno: 12. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. vrlo jednostavno pitanje.....ako je brzina ograničena na AP na 130 km/h ( ujedno je i max dopuštena) čemu se uopće prave i pradu automobili s brzinom većom od 155 km/h?????...dakle, neka prosječna snaga bi tribala biti do 60KW ili 75-80 KS što je dovoljno za dozvoljene brzine. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 12. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. koliko ćeš vozit nije stvar proizvođača nego vozača. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 12. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 12. svibanj 2016. vrlo jednostavno pitanje.....ako je brzina ograničena na AP na 130 km/h ( ujedno je i max dopuštena) čemu se uopće prave i pradu automobili s brzinom većom od 155 km/h?????...dakle, neka prosječna snaga bi tribala biti do 60KW ili 75-80 KS što je dovoljno za dozvoljene brzine. A kako će se onda pojedinci hvaliti tko ima bolji auto? Taština radi svoje, a statusni simboli će uvijek imati svoje mjesto na ovom svijetu. Plus ovo o čemu Sivko piše, u Njemačkoj (kao i nekim drugim državama) ograničenja nema na Autobahn-u, kao i činjenica da je jedno proizvođač, a drugo vozač. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.