Nuvolari objavljeno: 12. svibanj 2016. Dijeli objavljeno: 12. svibanj 2016. Postovani. Dobio sam rijesenje o ovrsi temeljem vjerodostojnog izvatka iz poslovnih knjiga. Na njemu su moji osobni podaci te iznos za koji nije naveden ni za koji mjesec je ni nista. Naime trebao sam im nakon raskida ugovora 2014 kada se moglo bez naknade platiti uređaj 720 kn. Pitan sam hoci li u ratama 24 mjeseca ili na iducem racunu na sto sam izabrao na iducem racunu. Par mjeseci nakon toga iznos uopce nije dostavljen na racunu. A jos koji mjesec nakon toga poceli su stizati racuni na iznos od 30. I to koji mjesec dođe koji ne. One koje sam dobio platio sam. I sad me za one koji nikad nisu stigli zele ovrsiti na iznos od 420 kuna za koji nije naveden ni sto placam ni koji mjesec ni nista. Da ne spominjem popratne troskove koji 3 puta nadvisuju iznos ovrhe. Molim pomoc nekoga sa slicnim iskustvom i nekoga tko se razumije u ove stvari. Pisem prigovor ali ne znam sto navesti tocno u prigovoru? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Nuvolari odgovoreno: 30. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 30. svibanj 2016. (uređeno) postovani nakon sto nisam podnio prigovor jer su me nakon razgovora s HT i odvjetnickim drustvom uvjerili da cemo se nagoditi i s jedne i druge strane, odnoosno da je u HT doslo do neke zabune u slanju racuna odnosno ne slanju istog. dobih njihov odgovor koji glasi ovako - Poštovani gospodine xxxxxx, nastavno na Vaš prigovor dostavljen za pretplatnički račun broj xxxxxxxx, izvršili smo provjeru Vaših navoda. Ovim putem Vas želimo obavijestiti da isti nismo u mogućnosti uzeti u daljnje razmatranje zbog proteka zakonskog roka. Naime, sukladno članku: 50. Zakona o elektroničkim komunikacijama: “krajnji korisnik usluga ima pravo podnijeti pisani prigovor u vezi s pružanjem usluga, prigovor na iznos kojim je zadužen za pruženu uslugu u roku od 30 dana od dana dospijeća plaćana računa za pružene usluge, prigovor na kakvoću pružene usluge u roku od 30 dana od dana pružanja usluge te prigovor zbog povreda odredaba pretplatničkog ugovora najkasnije u roku od 30 dana od dana povrede odredaba pretplatničkog ugovora.“ Također napominjemo kako za sporno dugovanje Hrvatski Telekom d.d. više nije nadležan, te je za sve informacije potrebno kontaktirati društvo koje je proslijedilo obavijest. Uz zahvalu na razumijevanju, srdačno Vas pozdravljamo. Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama u roku 30 dana nakon primitka istog. Napominjemo da pritužba ne odgađa plaćanje nespornog dijela dugovanja. S poštovanjem Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama sto dalje uciniti, molim vas za odgovor, hvala! uređeno: 30. svibanj 2016. od G-man Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 30. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 30. svibanj 2016. Također napominjemo kako za sporno dugovanje Hrvatski Telekom d.d. više nije nadležan, te je za sve informacije potrebno kontaktirati društvo koje je proslijedilo obavijest.] HT nije nadležan za dugovanje koje si imao prema njima? od kog si dobio rješenje o ovrsi? zašto u zakonskom roku nisi podnio prigovor ? nagodbu ste mogli postići i tjekom postupka po prigovoru. samo su te zavlačili da nebi podnio prigovor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Nuvolari odgovoreno: 31. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 31. svibanj 2016. kazu da je za dug nadlezno odvjetnicko drustvo zac i partneri iz osijeka, jer je slucaj predan njima, sto se tice zakona o elektroničkim komunikacijama i roka od 30 dana tesko je utvrditi kad je doslo do povredi odredbi, sto mogu napraviti po tom pitanju jer dug ne osporavam ali ne zelim platiti iznose odvjetniku i ekipi jer stvarno nije moja greska sto oni nisu poslali racun za jednokratno placanje nego su slali iznose rascjepkane svakih nekoliko mjeseci ali ni priblizno dovoljno njih da podmirim dugovanje, u poslovnici su mi rekli da im nije jasno sto se dogodilo. gubim vec strpljenje, racun mi je blokiran a nemam primanja nego se pripremam za odlazak iz zemlje i ne zelim da mi ovo ostaje kao teret ovdje ili da me vani idu ovrsiti. nadam se da se bar netko susreo s necim slicnim i da moze pomoci Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Nuvolari odgovoreno: 1. lipanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 1. lipanj 2016. ima li tko kakvih ideja kako postupiti? hitno mi je stvarno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.