ines1602 objavljeno: 19. svibanj 2016. Dijeli objavljeno: 19. svibanj 2016. Prije mjesec dana stigle su mi zetove kazne na kućnu adresu i majka mi je isprintala izvod iz kartice da sam za ta 2 mjeseca imala napunjen pokaz, ali je za jednu napunjen 3 dana kasnije od kazne,jer nije dobila plaću na vrijeme i sam kontrolor mi je rekao da trebam napuniti u roku tjedan dana. S tim sam otišla na remizu i žena koja tamo radi mi je rekla da platim ili čekam nalog da mi dođe doma pa priložim žalbu. Nisam platila, jer sam imala napunjen pokaz, a i punim ga svaki mjesec jer sam studentica. Nalozi su mi došli danas i sad me zanima, postoji li vjerojatnost da će mi uvažiti žalbu na to. Te, uz to mi je došao nalog iz 2014.godine za razdoblje kada sam isto imala pokaz, no to sam plaćala gotovinom i nemam potvrdu, iskreno više se ni ne sjećam prije 2 godine, ali sam čitala na forumima kako je mnogo ljudi tada dobilo lažne kazne. Može li neki savjet što m je najpametnije napraviti. Unaprijed hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 19. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 19. svibanj 2016. Uputi žalbu pa ako prođe prođe. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ines1602 odgovoreno: 19. svibanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 19. svibanj 2016. Uputi žalbu pa ako prođe prođe. Povećava li mi se time iznos kazne? Jer ne želim plaćati kaznu za pokaz koji sam imala:/ Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 19. svibanj 2016. Dijeli odgovoreno: 19. svibanj 2016. ista kazna ostaje.Ako si ga imala ispravnoga na dan kontrole neće bit ni kazne. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...