sompompir objavljeno: 1. srpanj 2016. Dijeli objavljeno: 1. srpanj 2016. Pozdrav svima! Molim cijenjene pravnike za savjet. Naime, plaćam mjesečnu pretplatu Optima Telekomu za flat rate internet brzine 10 Mbps + telefon. Čitav mjesec svibanj imao sam problema sa spajanjem na internet, smetnje sam prijavio barem 10 puta i ukratko, operater nije isporučio uslugu na koju se ugovorom obvezao. Stoga sam im uputio prigovor, no oni su pristali samo na umanjenje računa za dane kada je kvar bio prijavljen , bez penalizacije njihovog kršenja ugovora. U prigovoru sam im objasnio da ja nisam ODUSTAO od usluge, nego mi je oni nisu isporučili, na što su ugovorom dužni, dok sam ja svejedno trebao internet što mi je stvorilo dodatne troškove. Oni su, međutim, taj dio prigovora naprosto ignorirali u svom odgovoru. Dakle, zanima me imam li ja pravo na dodatno umanjenje računa i kako da to pravo ostvarim? Hvala! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 1. srpanj 2016. Dijeli odgovoreno: 1. srpanj 2016. umanjenje računa za one dane kada niste dobili ugovorom ugovorenu uslugu... nikakve druge troškove koje ste imali radi pristupa internetu na "drugi način" od njih ne mozete traziti, niti traziti umanjenje računa za iste... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.