IvyZg1 objavljeno: 25. srpanj 2016. Dijeli objavljeno: 25. srpanj 2016. Pozdrav svima, ovo nije pitanje nego moje razmisljanje nakon sto sam se 2 dana mucila sa svojim slucajem....pa sam zeljela podijeliti sa svima jer mislim da sam shvatila bit zakona o sigurnosti u prometu: Prema visinama kazni moguce je procijeniti koji prekrsaj je pogubniji za sigurnost prometa, to je jedino logicno da se opasniji prekrsaj kaznjava vise. Dakle postoje dva tipa prolaska na crveno : Crveno na pjesackom prijelazu sa semaforom (to je semafor samo za pjesake) koje uvijek i jedino moze biti naplaceno 1000 kuna, i cak i tu postoji blazi oblik prijestupa za 500 kuna cl. 133 Crveno na bilo kojem drugom prijelazu je 2500 kuna i oduzimanje dozvole i dobivanje kaznenih bodova cl 59 Logika zakona je jasna , i poklapa se sa praksom, nije jednaka opasnost i ugroza u ova dva slucaja Zato kad napravite prolaz na crveno pod 1. Trebali bi uvijek pobijati to na sudu na ovaj nacin! Ako slucajno policajac ne zna propise. U mojem slucaju dakle jer sam ja presla na pjesackom prijelazu sa semaforom, koji se ukopcava kad ga pjesak stisne, nije nikako moguce da me kaznio po clanku 59! Kao sto je tu jedan stalni clan meni rekao, pa mi je kao policajac ipak dosudio manju kazni i kaznio me po clanku 133. jer eto bio je dobar pema meni!! Dakle po meni je to osnovno nepoznavanje svrhe i sustine propisa koji je zapravo odlicno gradirao prekrsaje,imozemo reci u tom smislu da je zakon pravedan i da ga nitko ne mora arbitrarno tumaciti, erje o vec gradirao 2 slucaja! Sad je za prometne inzenjere pitanje jesu li sve kazne dobro gradirane, ovako ovlas se cini da postoje dobri razlozi, ali i cistom logikom kad idete i promisljate promet vidi se razlika izmedju ova dva tipa prolaska na crvenoJ Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
IvyZg1 odgovoreno: 26. srpanj 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 26. srpanj 2016. pojasnila bih jos jednom....dakle kod prijelaza na crveno bitno je utvrditi cinjenicno stanje: 1. jel taj prijelaz napravljen na pjesackom prijelazu obiljezenom semaforom 2. na pjesackom prijelazu obiljezenom semaforom sa skretanjem u desno 3. na semaforu bilo koje vrste ako ste ucinili prijelaz na semaforima koje je zakon propisao u cl. 133 a policajac koji ne poznaje propise vam nalijepi kaznu po cl. 59, mozete to vrlo lako pobiti da cinjenicno stanje nije utvrdjeno prema zakonu jer ste vi napravili prekrsaj po cl.133. zasto je to logicno? zato jer ako promisljate promet znate da je puno jednostavnija situacija na semaforima koji obiljezavaju samo pjesacki prijelaz i nista drugo, nego semafori koji obiljezavaju krizanja gdje ima n varijabli. to je dio prometne struke a i logike, pa mi se cini da je to svima intuitivno jasno , ali mozda i nije. pravo + struka= dobar zakon Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.