Jump to content

Kupovina preko web shop


antika

Preporučene objave

Nedavno, prilikom zadnje narudžbe proizvoda u web trgovini eKupi, doživjela sam neugodnu situaciju.

Dana 27. 8. 2016. naručila sam slavinu za kadu sa setom u paketu. Proizvod sam platila karticom, putem interneta. Međutim, tjedan dana nakon narudžbe nisam dobila nijednu obavijest o tome je li proizvod isporučen ili nije te sam kontaktirala njihovog agenta. Obaviještena sam da će proizvod biti dostavljen sutra. Proizvod je u poslijepodnevnim satima uručen od strane Overseasa. Dostavnica mi, kao inače dosad prilikom narudžbe, nije dana na potpis, a račun koji inače bude u kutiji nije bio unutra. Ali, tek kad sam počela otvarati paket, vidjela sam da je original kutija otvarana, izlomljena s više strana, prepravljana odnosno skraćivana te obljepljena na više strana trakom tvrtke Overseas. S obzirom da s proizvodom nije uručen nikakav račun, upitno je vrijedi li uopće garancija na oštećenu robu, a proizvođač jamči čak 10 godina. Najgora je ipak stvar da kutiji nije bio potpuni sadržaj proizvoda koji je naručen jer nedostaju dvije komponente. Kutija sadrži slavinu, ali nedostaje tuš set koji ide u kompletu. Tako je pisalo u opisu proizvoda tijekom narudžbe na stranici, a tako piše i na ostalim stranicama web shopova koji nude isti proizvod. Kontaktirala sam ih više puta, ali do sada bezuspješno, jer su oni prebacili odgovornost na Koracell d.O.o. kao partnersku tvrtku kojoj je preusmjerena narudžba a i pritužba (tako nam je rekla agentica iz eKupi). Također, da ćemo nakon 5 radnih dana dobiti odgovor na pritužbu. Pošto sam se i danas obratila trgovini i opet opet dobila odgovor - Kupili ste proizvod vanjskog prodavatelja s Marketplace-a koji preko ekupi.hr prodaje svoje proizvode. Paket Vam šalje on, stoga rok isporuke možete pitati njega. Ispod naslova proizvoda (u žutom pravokutniku) navedeno je ime prodavatelja te opcija „Pošalji poruku prodavatelju“ te na taj način možete postaviti upite vezano za karakteristike proizvoda i rok isporuke te ćete dobiti odgovor na svoj email. - ne znam kome se mogu obratiti kako bih barem ostvarila povrat povrat robe i novca.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

za pocetkak obratite se svima i prodavatelju i posredniku -> pisanim putem <- postom preporuceno s povratnicom!

napisite sve sto ste napisali ovdje!

zatrazite izdavanje racuna, dostavu istoga, te dostavu svih djelova za koje smatrate da su trebali biti dio posiljke!

- sve pisanim putem -!

 

dajte im do 15 dana da se ocituju!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija