xon objavljeno: 9. prosinac 2016. Dijeli objavljeno: 9. prosinac 2016. postovani, nadam se da netko ima konkretan savjet, radi se o sljedecem: prije nekoliko godina potpisao sam ugovor sa tcom-om o internet prikljucku, ugovor je u medjuvremenu istekao, internet je i dalje ostao prikljucen, racuni uredno stizali i uredno placani. prije nekoliko dana odlucio sam odjavit postojeci prikljucak interneta kontaktirajuci sluzbu za korisnike. odgovor sluzbe za korisnike bio je sljedeci : prosle godine u x. mjesecu potpisali ste novi ugovor za internet prikljucak u trajanju od 2 godine te isti nemozete raskinuti, u protivnom morate platiti......sto vec. e sad, problem je sto ja nikakav novi ugovor nisam niti zatrazio niti potpisao. od doticne osobe sam zatrazio podnosenje zalbe, osoba je istu zaprimila, proslijedila i ustvrdila da cu biti kontaktiran unutar 7 dana. tako je tih sedam dana proslo, nitko me nije kontaktirao. odlucio sam poslat novu zalbu putem emaila u kojoj sam zatrazio kopiju ugovora kojega sam ja navodno potpisao i snimku tog razgovora kojega sam vodio sa imaginarnim prodavacem usluga u trenutku sklapanja ugovora, koji se, oni tvrde, odvio telefonskim putem. nekako mi se cini da niti ovaj mail nece biti odgovoren pa molim one koji znaju vise o problematici da slobodno napisu savjet hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
xon odgovoreno: 10. prosinac 2016. Autor Dijeli odgovoreno: 10. prosinac 2016. dakle, dio odgovora sam pronasao u ovom postu: http://www.legalis.hr/forum/showthread.php/89379-ugovor-preko-telefon-optima i dalje mi nije jasno sta se tu moze ciniti buduci da ja nisam telefonski potvrdio nikakvu novu uslugu ili ugovor i nisam niti dobio poštom nikakav novi ugovor. sto se moze dalje ucinit? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.