Jump to content

Tcom ugovor


xon
 Dijeli

Preporučene objave

postovani, nadam se da netko ima konkretan savjet, radi se o sljedecem:

 

prije nekoliko godina potpisao sam ugovor sa tcom-om o internet prikljucku, ugovor je u medjuvremenu istekao, internet je i dalje ostao prikljucen, racuni uredno stizali i uredno placani.

prije nekoliko dana odlucio sam odjavit postojeci prikljucak interneta kontaktirajuci sluzbu za korisnike.

odgovor sluzbe za korisnike bio je sljedeci :

prosle godine u x. mjesecu potpisali ste novi ugovor za internet prikljucak u trajanju od 2 godine te isti nemozete raskinuti, u protivnom morate platiti......sto vec.

 

e sad, problem je sto ja nikakav novi ugovor nisam niti zatrazio niti potpisao.

 

od doticne osobe sam zatrazio podnosenje zalbe, osoba je istu zaprimila, proslijedila i ustvrdila da cu biti kontaktiran unutar 7 dana.

 

tako je tih sedam dana proslo, nitko me nije kontaktirao.

odlucio sam poslat novu zalbu putem emaila u kojoj sam zatrazio kopiju ugovora kojega sam ja navodno potpisao i snimku tog razgovora kojega sam vodio sa imaginarnim prodavacem usluga u trenutku sklapanja ugovora, koji se, oni tvrde, odvio telefonskim putem.

 

nekako mi se cini da niti ovaj mail nece biti odgovoren pa molim one koji znaju vise o problematici da slobodno napisu savjet :)

 

hvala ;)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija