Jump to content

Kazna za dostizanje maksimalnog broja okretaja motora


r4ptor

Preporučene objave

Pozdrav, naime pošto mi je na autu dan prije otpao stražnji lonac auspuha, prilikom kretanja na semaforu (krenuo sam jače jer su suprotni auti prolazili kroz crveno a morao sam ih propuštati zbog prednosti, a već sam ušao u raskrižje)

Dobio sam kaznu da sam povećao okretaje do gornje granice dopuštenog broja okretaja motora.

 

Što naravno nisam, jer sam bio na otprilike 3500 okretaja a vozilo se vrti 7500 okretaja niti znam čime je to gospodična utvrdila

 

Policajka mi je napisala kaznu svejedno iako sam joj pokušao objasniti situaciju

Dala mi je papir : obavjest o počinjenom prekršaju

na tom papiru ne piše nikakvo pravo na žalbu, samo da se plaća manje u roku od 3 dana i da ako ne platim da se pokreće obavezni prekšajni nalog.

gospodična mi nije rekla ništa za pravo žalbe ili slično

 

Prošlo je već mjesec dana od toga, i ja sad nisam siguran što dalje, jel bi trebao doma dobiti plavu kuvertu ili sam trebao sam znati da se na tu obavjest mora žaliti? ako da, zašto to ne piše na njoj?

 

Hvala na pomoći

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pozdrav, evo, stigla mi je kuverta, prekršajni nalog.

 

I naravno trebam savjet.

Pošto se navedena gore situacija navodi na neposrednom opažanju policijskog službenika, koje su moje opcije?

 

Negirati prekršaj,

Pošto mi je brat isto službenik policije, on kaže da će sud vjerojatno bit naklonjen policajki, iako je ona u krivu, i da mi je bolje da priznam prekršaj i tražim smanjenje kazne

Išao sam čitati zakon, tj članak i stavak po kojem mi je napisana kazna i on glasi:

 

(3) Vozač ne smije ni naglo povećavati brzinu, odnosno kretati iz mjesta, osim u slučaju opasnosti, postižući pritom gornju granicu dopuštenog broja okretaja motora ili na takav način da dolazi do proklizavanja kotača ili upravljati mopedom ili motociklom na jednom kotaču ili motornim triciklom, četverociklom ili lakim četverociklom na dva kotača.

 

i koliko vidim, piše osim u slučaju opasnosti

zar gore opisana situacija nije neposredna opasnost? zaostajanje u raskrižju radi propuštanja vozila koja su u prednosti, a prošle su na crveno?

 

hvala na savjetu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zapravo si i bolje prošao, jer te trebala isključiti iz prometa i oduzeti ti reg. pločice dok ne popraviš auto.

 

Što se tiče "opasnosti", nisi smio niti ući u raskrižje ako nisi na vrijeme mogao izaći.

 

Na ovom linku imaš ukratko o prekršajima, kao i linkove na prigovore, pa vidi što ti odgovara. Preleti tu temu, pa pitaj što te još zanima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Šta se tiče isključenja tu ste u pravu, tu mi je vjerojatno išla na ruku iako auspuh nije visio, strugao niti falio, samo je napuknula cijev, što ga doduše vjerojatno čini tehnički neispravnim

 

Šta se tiče opasnosti, pa mene su u autoškoli učili da kad mi je zeleno svjetlo, i prvi sam na semaforu krenem

znači radi se o malom raskrižju, jedna traka za ljevo i jedna za ravno/desno

ja skrećem ljevo i čim se upali zeleno svjetlo krećem u raskrižje, propuštam aute sa pravilom prolaska i skrećem uljevo?

samo što je mogla policajka zaustaviti gospodu koja prolazi debelo na crveno a ne mene?

 

pročitao sam sa linka, mislim da mi je možda najbolje dati prigovor bez izjašnjavanja pa na sudu objasniti što se zapravo desilo?

pretpostavljam da opomenu ne mogu dobit ako imam neku kaznu od prije pola godine za brzinu?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

U pravu si da tako svi vozimo, ali ne bi smio niti ući u raskrižje ako nisi siguran da ćeš izaći na zeleno svjetlo. Jasno, onda bi na većini raskrižja, pogotovo u gužvi, svi stajali...

 

Možeš dobiti opomenu bez obzira na tu raniju brzinu i da, možda je najbolja solucija ta koju navodiš - prigovor bez izjašnjavanja o krivnji, pa pred sutkinju/suca. A onda te i osobno vide i vide da nisi neki bijesni lik koji drifta po cesti, nego je situacija jednostavno bila takva kakva je bila.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Šta se tiče isključenja tu ste u pravu, tu mi je vjerojatno išla na ruku iako auspuh nije visio, strugao niti falio, samo je napuknula cijev, što ga doduše vjerojatno čini tehnički neispravnim

 

Šta se tiče opasnosti,

Prvo nema opasnosti jer se radi o "grmljavini" auspuha a ne nečemu drugome.

 

Lako ćeš na sudu objasnit razliku "grmljavine" auspuha od turiranja motora odnosno dizanja okretaja.Svaki malo bolji vozač zna razliku.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija