Jump to content

Pravo na oslobađanje poreza


DexTM

Preporučene objave

Pozdrav,

 

Imam jednu situaciju za koju me zanima da li imam pravo oslobađanja od plaćanja poreza na dio nekretnine steknut darovnim ugovorom. Naime, roditelji su gradili kuću koja nije nikad dovršena te je svaki od njih imao 1/2 vlasništva. Nakon smrti oca, njegov dio je pripao u trećinama sestri, majci i meni te je majka imala sveukupno 4/6 vlasništva, dok je sestri i meni pripala 1/6 vlasništva svakome. Nakon majčine smrti, meni je pripalo njezinih 4/6 te sama tada imao 5/6 sveukupno. Sestra je htjela kroz ostavinsku prebaciti zadnju šestinu da prilikom prodaje nemamo komplikacija ikakvih, ali su nam rekli da to mora ići zasebnim darovnim ugovorom, što smo i napravili. Porezna je donijela rješenje i naplatu poreza u iznosu 5% od cijene 1/6 kuće. S obzirom da sam redovni student te su mi primanja isključivo od obiteljske mirovine i studentskih ugovora, da li imam osnove za napisati valjanu tužbu u svrhu oslobađanja poreza? Nije prva nekretnina u pitanju, ali me zanima pošto se radi o prebačaju sa sestre na brata te je u pitanju samo 1/6.

 

Unaprijed hvala na informaciji.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na brzom odgovoru, zanima me još jedna stavka, a odnosi se na porezno rješenje dostavljeno 09.12.2016., a to je sljedeće:

 

"Porezni obveznik dužan je platiti utvrđeni iznos porezak u roku od 15 dana od dostave rješenja odnosno u roku od 15 dana od isteka roka za žalbu u slučaju da žalba nije izjavljena.."

 

Da li nisu ove 3 izjave kontradiktorne jedna drugoj - prva stavka daje rok 15 dana od dospijeća rješenja, a druga govori kako je rok za plaćanje 15 dana od isteka roka za žalbu (koji je 30 dana od dospijeća) ako ista žalba nije podnesena? Može objašnjenje?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama