prijevoz objavljeno: 9. siječanj 2017. Dijeli objavljeno: 9. siječanj 2017. Poštovani, Pitanje u vezi mogućnost prijevoza, da li se ima na osnovu čega žaliti, ili gdje se mogu obratiti. Naime, radi se o brodskom prijevozu. U službenom plovidbenom redu broda na liniji (Lastovo)-Vela Luka-(Hvar-Split), piše da će brod pristati u luku Hvar u jutarnjem polasku prema Splitu, ukoliko ne plovi brzi katamaran na istoj liniji, te ce biti izdana karta Hvar - Split. U isto vrijeme, ispod tog voznog reda su službeni cjenici,u kojemu stoji relacija i Split-Hvar, Hvar-Vela LUka, što bi značilo da treba stati i u popodnevnom polasku, tj povratku. http://www.agencija-zolpp.hr/Portals/12/download/604%20604a%20Lastovo%20-%20Vela%20Luka%20-%20Split.pdf U Jadroliniji govore da popodne ne mogu stati u Hvar, jer u plovidbenom redu piše da staje samo u jurarnjem polasku. A zašto onda u cjeniku ima i opcija povratka?!? Da li pravno gledajući, postoji neka opcija za žaliti se, tj da li je obaveza da ako se može kupiti karta u smjeru Hvar-Split, znači da mora postojati i mogućnost obrnuto tj. Split-Hvar, ili je to doslovno na volju brodara? Oni za povratak preusmjeruju putnike na sasvim drugu liniju (Split-Stari Grad) ali to nije isto!! Osim toga, s tom linijom mogu ići i ujutro prema Splitu. Po meni bi trebalo biti moguće kupiti kartu i za povratak Split-Hvar. Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.