Jump to content
prijevoz

Putne karte i vozni red

Preporučene objave

Poštovani,

Pitanje u vezi mogućnost prijevoza, da li se ima na osnovu čega žaliti, ili gdje se mogu obratiti.

Naime, radi se o brodskom prijevozu.

U službenom plovidbenom redu broda na liniji (Lastovo)-Vela Luka-(Hvar-Split), piše da će brod pristati u luku Hvar u jutarnjem polasku prema Splitu, ukoliko ne plovi brzi katamaran na istoj liniji, te ce biti izdana karta Hvar - Split. U isto vrijeme, ispod tog voznog reda su službeni cjenici,u kojemu stoji relacija i Split-Hvar, Hvar-Vela LUka, što bi značilo da treba stati i u popodnevnom polasku, tj povratku. http://www.agencija-zolpp.hr/Portals/12/download/604%20604a%20Lastovo%20-%20Vela%20Luka%20-%20Split.pdf

U Jadroliniji govore da popodne ne mogu stati u Hvar, jer u plovidbenom redu piše da staje samo u jurarnjem polasku. A zašto onda u cjeniku ima i opcija povratka?!?

Da li pravno gledajući, postoji neka opcija za žaliti se, tj da li je obaveza da ako se može kupiti karta u smjeru Hvar-Split, znači da mora postojati i mogućnost obrnuto tj. Split-Hvar, ili je to doslovno na volju brodara?

Oni za povratak preusmjeruju putnike na sasvim drugu liniju (Split-Stari Grad) ali to nije isto!! Osim toga, s tom linijom mogu ići i ujutro prema Splitu. Po meni bi trebalo biti moguće kupiti kartu i za povratak Split-Hvar.

Hvala

Podijeli ovu objavu


Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.




×
×
  • Napravi novi...