ni_kolina objavljeno: 1. ožujak 2017. Dijeli objavljeno: 1. ožujak 2017. Ovako ide stvar. Tata i mama su imali obiteljsku tarifu i ugovor na 2 godine. Nakon isteka tata ga ne zeli produziti, odnosno potpisat novi, te ostaju i dalje na toj pretplatnickoj tarifi ali bez ugovorne obveze. Zbog nastalih financijskih problema nisu platili racune te su im u 10 mjesecu 2016 iskljucene dolazne i odlazne usluge. Tata odlazi 20.01.2017. u T-com i podmiruje svo dugovanje koje je imao. Takoder, trazio je trajno iskljucenje pretplatnickih brojeva te aktivaciju na bonove sto su mu istog dana i odobrili i poslali obavijest na kojoj jasno pise da je iznos preostalih naknada 0,00 kuma! A onda za tjedan dana, tocnije 27.01. dolazi opomena pred pokretanje postupka prisilne naplate da je duzan 439,75 kn za 11. i 12.mjesec ( u kojima nisu ni koristene usluge). Žalili smo se i poslali sve dokaze, no nisu uvazili zalbu. Danas su poslali obavijest o utuzenju. Sto sad? Pomoć molim Vas! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
felixx odgovoreno: 2. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2017. Žalili smo se i poslali sve dokaze, no nisu uvazili zalbu. Danas su poslali obavijest o utuzenju. Sto sad? Pomoć molim Vas! Kako ste se točno žalili? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ni_kolina odgovoreno: 2. ožujak 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 2. ožujak 2017. Poslali smo prigovor u T-com sa svim kopijama dokaza koje imamo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
virtalni odgovoreno: 22. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 22. ožujak 2017. https://www.hakom.hr/default.aspx?id=127 hakomu! pripazite na rokove za žalbu!! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.