mjkute objavljeno: 14. ožujak 2017. Dijeli objavljeno: 14. ožujak 2017. Postovani, Mama je imala Zmajic tarifu na bonove. Zvala ju je gospodja iz HT-a i ponudila joj je Najbolju Start tarifu i rekla da je ta tarifa pretplate bolja po ponudi od Zmajic tarife (vise minuta poziva, MB interneta i sms-ova). Od ugovora na daljinu je proslo malo vise od 14 dana. Mama mi je tek danas rekla da nema dosta interneta i da se brzo potrosi. Nije mi bilo jasno zasto. Na internet stranici HT-a mi sve postaje jasno. Mama je zrtva prevare. Sa Najboljom Start tarifom pretplate ima upola manje sms/MB/minuta poziva nego sto je imala u Zmajic tarifi na bonove, za skoro troduplo visi mjesecni iznos. Najbolja Start ima 300min razgovora/sms i 300MB interneta za 109kn/mj. Zmajic ima 1100 sms/MB/minuta poziva za 45kn/mj. S time da je uzela tarifu na bonove kada se dijelilo duplo te je imala i povoljniji paket nego ovaj u trenutnoj ponudi. Zvala sam HT danas, prema besplatnom broju iz ugovora. Rekli su da je prekasno za jednostrani raskid ugovora iako je mama zrtva prevare jer je prosao rok od 14 dana. Dala je svoje podatke i rekli su da ce rjesiti prigovor unutar 7 dana. Bojim se da ce odgovor biti negativan te da ce mama morati placati HT-u do kraja 24mjesecnog trajanja ugovora kojim nije dobila sto joj je obecano. Sto moze napraviti da se ugovor prekine? Hvala, M. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 14. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 14. ožujak 2017. sačekajte odgovor,iako mislim da prvostupanjsko tijelo obično u ovakvim slučajevima donosi negativno rješenje po vas....tek drugostupanjsko ,ako uvide da je možda bila neka zabluda,zna donjeti rješenje tipa sve je po zakonu,ali eto zbog buduće suradnje izaći će u susret....ako bude i ono negativno.....onda raskinite ugovor jer penala nema posebnih pošto niste ništa ni dobili (ili možda je ? mobitel na primjer)....možete i zatražiti predračun u slučaju raskida koliki bi bio (ne morate čekati ova rješenje)..može istovremeno..... kod raskida pripazite da ne bude običan raskid sa pretplate jer tada ostajete bez broja...znači ili zatražite prijelaz na bonove,pa onda kud hočete ili podnesete u drugoj mreži zahtjev za prijenosom broja kod njih... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mjkute odgovoreno: 15. ožujak 2017. Autor Dijeli odgovoreno: 15. ožujak 2017. Da rekli su cekati 7 dana. Al pretpostavljam da bude negativno rjesenje jer je kao proslo 14 dana. Mama naravno nije ni procitala ugovor niti je sama znala pogledati koliko ima MB/sms/minuta razgovora na mobitelu. Znam da je sve s njihove strane po zakonu. Ali opet sa druge strane sve je cista prevara. Kako uopce legalno mogu prodavati losiju opciju pretplate za duplo veci iznos i govoriti da je ta opcija bolja? Sto je najbolje ta je opcija iz 2015. i jedva sam uopce pronasla na HT stranici sto je ukljuceno u opciju. Morala sam mami otvoriti online profil na HT-u da imam potpuni uvid u tarifu jer je nisam mogla pronaci na web stranici. Mama nije uzela mobitel nego je samo htjela vise interneta jer na poslu koristi Watsup za grupu Zagreb. Trebao joj je internet za posao. Ovih bijednih 300MB joj ode na Watsup za tjedan dana. Ona nije napredni korisnik i ne koristi internet za druge stvari, Watsup ima jedva godinu dana. Sad je zakinuta i ne moze obavljati posao zbog HT-a. Morala je kupiti dodatnih 500MB za 20kn/mj da bi mogla raditi. A to znaci da ima 800MB interneta, a ne 1100MB koje je imala na bonove te je jos uvijek zakinuta. Sve zajedno sada placa 139kn/mj umjesto 45kn/mj na bonove i ima jos uvijek manje nego sto je imala. I to je sve zakonski, a potrosac je zakinut i prevaren sa prastarom tarifom pretplate. Drugi operateri imaju puno modernije opcije pretplate po povoljnijim cijenama. Ne znam tko uopce moze funkcionirati sa samo 300MB u danasnje vrijeme. Cekam rjesenje pa javim sto je bilo. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ntpr odgovoreno: 11. travanj 2017. Dijeli odgovoreno: 11. travanj 2017. Sklapanje ugovora na daljinu nije preporučeno ni mlađim osobama ,a posebno starijima koji su nažalost postali ciljana skupina.Iz osobnog iskustva imam primjer vrlo sličan kada mi je "sestrinska tvrtka" HT ponudila ugovor,"med i mlijeko" te sam ne lakomisleno prihvatio ponudu,računajući upravo na opciju prigovor unutar 14 dana.Kada sam ih kontaktirao rekli su da ugovor je sklopljen samo što nije toga sadržaja koji sam ja naveo.Odmah sam raskinuo isti bez problema na daljinu.Ako je prošao rok za prigovor unutar 14 dana teško može doći do jednostranog raskida ugovorne obveze,plaćaju se penali do isteka iste,pa je samim tim ta solucija neisplativa.lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.