DADOvrana objavljeno: 15. ožujak 2017. Dijeli objavljeno: 15. ožujak 2017. (uređeno) pozdrav evo ima nekih 50-60 dana da sam poslao proizvod na reklamaciju ali jos uvijek mi nije ništa riješeno.radi se o slovenskoj firmi koja posluje i u hrvatskoj(XXXXXX).zvao sam ih 10-15 puta do sad svaki put bi mi rekli da je rok da reklamaciju 45 dana.međutim kad je isteklo 45 dana onda su rekli da su mi poslali upit u veljači da im dostavim br.šasije vozila(pošto je u pitanju dijo za auto)ali ja nisam primio nikakav upit jer su oni "upit poslali na krivi broj"tako da sam im br.šasije dotavio tek krajem prošlog tjedna,jučer sam ih opet pokušao kontaktirati mailom ali su mi samo odgovorili da su br šasije primili tek prije par dana na što sam im odgovorio da to nije moja greška već njihova međutim na to mi nisu ništa odgovorili.... uređeno: 19. ožujak 2017. od drot13 brisanje naziva firme Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
frenki zg odgovoreno: 18. ožujak 2017. Dijeli odgovoreno: 18. ožujak 2017. A..gdje Vam je pitanje..? Osim..što ..opisujete (ne)rad Predstavništva Slovenske Firme.. Kad...naručujete neki dio za Osobno Vozilo..obavezno je napisati : proizvođač - marka - model - godina proizvodnje - broj šasije je - naj važniji..od svega navedenoga. Tako..koliko su ažurne osobe iz predstavništva..vi..još manje..! Vozilo je vaše - interes za što brži popravak ..vaš..naruđba..vaša..ali..nepotpuna. poz. frenki Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.