Jump to content

PRIJAVA NAJMODAVCA poreznoj upravi

anonimno
 Dijeli

Preporučene objave

dobar dan!

bila sam u iznajmljenu stanu 2 godine kao student, podstanar, neprijavljena.

jedini dokaz koji imam je komad papira na kojem je gazda potpisan i ja potpisana da cu izvrsavati sve duznosti kao najmoprimac.

kako sam student, i nemam nekog izbora, zivjela sam u stanu uredno placala stanarinu i sve racune, i pri odlasku iz stana gazda rekao da ce od pologa (visina pologa 2 mjesecne najamnine) podmiriti racune za taj mjesec, a ostatak mi vratiti, posto nista nije osteceno. no sada naravno gazda ne zeli vratiti novac ostatka, sto je po meni ISKORISTAVANJE, i zelim ga prijaviti poreznoj sluzbi. nasla sam na internetu besplatan broj telefona, za prijavu utaje poreza, ali nije mi problem ni osobno otic.

naravno, prvo sam mu zaprijetila da cu ga prijaviti ako mi ne vrati polog, u nadi da cu ipak dobiti novce natrag. no njega to ne dira. i sad mene brine da on u medjuvremenu uredno ne prijavi novog podstanara/podstanarku i bude cisti, dok porezna sluzba dodje do njega.

znaci zanima me koliko dugo treba poreznoj sluzbi da obradi takvu prijavu, kako to ide, ima li veze sto je novi podstanar prijavljen, treba li se koje dokaze prilozit i slicno?

zahvaljujem na pomoci unaprijed.

Dijeli na drugim stranicama

zaboravi lovu. prijavit ćeš ga? kako ćeš dokazati? samo ćeš si priuštiti maltretiranje.

ako imaš slobodnog vremena i na burzi si, samo daj.

sretno.

je napisao:

dobar dan!

bila sam u iznajmljenu stanu 2 godine kao student, podstanar, neprijavljena.

jedini dokaz koji imam je komad papira na kojem je gazda potpisan i ja potpisana da cu izvrsavati sve duznosti kao najmoprimac.