Jump to content

Neispravan vodomjer i naplata potrošnje


virtalni

Preporučene objave

Poštovani,

Vodomjer se pokvario tako da je prestao brojati potrošnju unatoč normalnoj potrošnji.

Došao 1. račun. 20kn. plaćen

Došao 2. račun 20k, - telefonski obaviješten pružatelj usluge da je očito brojilo vode u kvaru.

Oni isto ne mjenjaju, već pošalju novi račun na kojem izračunaju prosječnu potrošnju po prijašnjim razdobljima.

I tako svaki sljedeći. - isti su uredno plaćeni.

Brojilo još pokazuje isto stanje mjesecima a oni uredno šalju račune na kojima je naznačeno isto staro i novo očitano stanje, ali iznos za platiti računaju s obzirom na prosječnu potrošnju prijašnjeg razdoblja (iako ti nigdje ne piše na računu)...

Brojilo je koliko sam upoznat u njihovome vlasništvu i oni su dužni isto održavati,

Nakon par mjeseci, i oštrijeg telefonskog razgovora, isto mjenjaju.

Da bi sad opet nakon par mjeseci to novo brojilo opet se pokvarilo.

Pitanje: imaju li oni osnove računati potrošnju tj ispostavljati račun na takav proizvoljan način obračuna potrošnje?

Na službenim stranicama istoga ne mogu naći ništa približno što bi moglo pomoći.

Hvala lijepa

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 4 sati , virtalni je napisao:

Na službenim stranicama istoga ne mogu naći ništa približno što bi moglo pomoći.

Morali bi imati Opće i tehničke uvjete isporuke vodnih usluga u kojima bi među ostalima trebalo biti navedeno,  

prije 4 sati , virtalni je napisao:

Brojilo je koliko sam upoznat u njihovome vlasništvu i oni su dužni isto održavati,

U slučaju iz točke 3, stavka 3, ovog članka, kada vodomjer ne registrira protok vode, Isporučitelj će o svom trošku izmjeniti vodomjer.

 

prije 4 sati , virtalni je napisao:

Pitanje: imaju li oni osnove računati potrošnju tj ispostavljati račun na takav proizvoljan način obračuna potrošnje?

(2) Ako Korisnik ne omogući Isporučitelju utvrđivanje točne količine pružene usluge ili ako se ista ne može utvrditi iz objektivnih razloga, Isporučitelj je ovlašten ispostaviti račun za uslugu prema prosjeku ili procjeni.

(3) Prosječnu količinu pružene usluge Korisniku, Isporučitelj izračunava kao aritmetičku sredinu posljednja tri očitanja vodomjera u slijedečim slučajevima:

  1. ako Isporučitelj ne može prići vodomjernom oknu ili podrumskoj prostoriji u kojoj se nalaze vodomjeri,

  2. ako očitanje nije moguče zbog vremenskih uvjeta,

  3. ako je vodomjer neispravan (ne registrira protok vode),

  4. ako je vodomjer smrznut ili oštečen,

  5. ako je vodomjer nedostupan zbog neurednog okna ili podrumskih prostorija u kojima se vodomjer nalazi,

  6. po potrebi Isporučitelja

(4) Obračun na osnovi procjene dopušten je u slučaju ako nema elemenata za obračun na osnovi prosjeka. Isporučitelj će procjenu izvršiti na temelju usporedbe sa potrošnjom vode najmanje tri slična Korisnika ili na drugi odgovarajući način.

(5) Isporučitelj je obvezan na računu za vodnu uslugu naznačiti da je isti ispostavljen na osnovu prosjeka ili procjene.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 12 sati , virtalni je napisao:

Nakon par mjeseci, i oštrijeg telefonskog razgovora, isto mjenjaju.

Da bi sad opet nakon par mjeseci to novo brojilo opet se pokvarilo.

Pitanje: imaju li oni osnove računati potrošnju tj ispostavljati račun na takav proizvoljan način obračuna potrošnje?

 

Možete kupiti vlastiti vodomjer i ugraditi ga iza vodomjera koji je postavila vodoopskrba. Tako ćete imati pokazatelj koliko stvarno vode trošite. Ako je više nego što vam naplaćuje vodovod u paušalnom iznosu zbog pokvarenog vodomjera - super, neka samo tako nastave. Ali ako trošite manje nego vam naplaćuju, onda opet oštri poziv da to izvole popravti, tj. postaviti ispravan vodomjer.

 

 

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 20 minuta, virtalni je napisao:

Ono sto mi je suludo jest nacin pausalnog izracuna, kako su oni to definirali, prakticki mogu napisati sto zele i naplatiti uslugu

Skoro da je tako iako i sami određuju što i kako. No, ono što je najbitnije u njihovim odredbama da to mogu raditi za razdoblje ne veće od tri mj. Dakle istekom toga roka ili prije neka izvole promijeniti vodomjer.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije 25 minuta, virtalni je napisao:

Ono sto mi je suludo jest nacin pausalnog izracuna, kako su oni to definirali, prakticki mogu napisati sto zele i naplatiti uslugu. Njih ne zanima je li sezona, zima, ljeto, gosti, itd... 

Nije baš da mogu napisati što žele. Mogu naplatiti na temelju potrošnje evidentirane u prethodnom razdoblju. Svaku promjenu bi morali obrazložiti, a vi biste ju mogli osporavati.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija