DADOvrana 1 Objavljeno u prosinac 31, 2017 Podijeli Objavljeno u prosinac 31, 2017 pozrdav.molio bih savijet što da radim naime imam problema s uslugom od strane t-coma(vezan sam ugovorom)korisnik sam tv+internet+tel.zadnjih mjesec dana imam učestalih problema s kvalietom usluge ponajviše s pucanjem internet veze,prvi put sam prijavo smetnju 04.prosinca.2017 i do današnjeg dana kvar nije otklonjen,u 3 navrata su dolazili njihovi tehničariali i otklonili kvar ali nakon 2-3 dana se pet ponavlja isto.u zadnjih 10-ak dana sroko svaki dan sam prisiljen zvat službu za korisnike,kad ih nazovem samo mi resetiraju liniju.prije 10-ak dana sam i pisao prigovor gdije sam tražio trajno riješenje problema ili raskid ugovora.na koji još uvijek nisam dobio odgovor već su me jučer samo nazvali na telefon i pitali da li radi usluga na šo sam odgovorio da radi i naglasoi da RADI TRENUTNO.i gopoda su nakon tog poziva napisali da je smetnja otklonjena i da je linija u redu.mislim da je ovo malo podmuklo i bezobrazno.........ja sam opet od jučer 3 puta morao kontaktirati službu za korisnike da mi se resetira linija da bih imao internet. Citiraj Link to post Podijeli na drugim stranicama
Željac047 1662 objavljeno siječanj 1, 2018 Podijeli objavljeno siječanj 1, 2018 Za vrijeme za koje nemožete normalno koristiti usluge koje su navedene (predmet) u ugovoru moraju Vam umanjiti račun, a ako se to učestalo događa, ovo što navodite ste dobro učinili, ako Vam u dogledno vrijeme ne odgovore, tj. trajno otklone kvar, zatražite raskid ugovora bez naknade zbog učestale nemogućnosti korištenja usluga koje su predmet ugovora... G-man i drot13 je reagirao na to 1 1 Citiraj Link to post Podijeli na drugim stranicama
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.