Jump to content

Kupnja kuće


Halag

Preporučene objave

Poštovani forumaši,

Zainteresiran sam za kupnju jedne manje kuće. Izgrađena je 1985. – 1986. i od dokumentacije za nju postoji:

  • Uvjerenje o uvjetima uređenja prostora iz 1985. (prema webu to bi trebala biti lokacijska dozvola)
  • Rješenje o uvjetima uređenja prostora iz 1985. (prema webu to bi trebala biti građevinska dozvola)
  • Izvod iz katastarskog plana
  • Prijepis posjedovnog lista
  • Izvadak iz zemljišne knjige

Da li Vam se čini da je sve u redu?

Uporabnu dozvolu nisam vidio … Kakva je situacija ukoliko ne postoji? Da li moram obratiti pažnju na još nešto?

Budući da sam totalni amater što se tiče te problematike i sve moje znanje pokupljeno je na mreži, molim pomoć. Hvala na svakoj sugestiji i savjetu!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Teret se upravo skida (banka je izdala brisovno očitovanje), a novi posjednik se upisuje na temelju Rješenja o nasljeđivanju. Tu mi izgleda sve OK, samo će malo potrajati.

A to što nema Uporabnu dozvolu? Ili nešto slično (koliko sam vidio nazivi za razne dokumente često su se mijenjali).

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Akti za uporabu građevine su i potvrda upravnog tijela da mu je dostavljeno završno izvješće nadzornog inženjera, uvjerenje za uporabu, pravomoćna građevinska dozvola, odnosno bilo koji drugi odgovarajući akt izdan do 19 lipnja 1991 s potvrdom građ.inspekcije da nije u tijeku postupak građ.inspekcije, dozvola za uporabu, rješenje o promjeni namjene.

Valjalo bi provjeriti i na online pregledniku kako je ucrtana u odnosu na stvarno stanje jer to što je ucrtana u katastru ne znaći i da nije odstupano od rješenja o uvjetima građenja te samim time pistaje nelegalna građevina. Ukoliko je sve to u redu ne vidim nekakovih problema pri realizaciji kupovine. 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija