Jump to content
Halag

Kupnja kuće

Preporučene objave

Poštovani forumaši,

Zainteresiran sam za kupnju jedne manje kuće. Izgrađena je 1985. – 1986. i od dokumentacije za nju postoji:

• Uvjerenje o uvjetima uređenja prostora iz 1985. (prema webu to bi trebala biti lokacijska dozvola)
  • Rješenje o uvjetima uređenja prostora iz 1985. (prema webu to bi trebala biti građevinska dozvola)
  • Izvod iz katastarskog plana
  • Prijepis posjedovnog lista
  • Izvadak iz zemljišne knjige

Da li Vam se čini da je sve u redu?

Uporabnu dozvolu nisam vidio … Kakva je situacija ukoliko ne postoji? Da li moram obratiti pažnju na još nešto?

Budući da sam totalni amater što se tiče te problematike i sve moje znanje pokupljeno je na mreži, molim pomoć. Hvala na svakoj sugestiji i savjetu!

Podijeli ovu objavu

Podijeli na drugim stranicama

Teret se upravo skida (banka je izdala brisovno očitovanje), a novi posjednik se upisuje na temelju Rješenja o nasljeđivanju. Tu mi izgleda sve OK, samo će malo potrajati.

A to što nema Uporabnu dozvolu? Ili nešto slično (koliko sam vidio nazivi za razne dokumente često su se mijenjali).

Podijeli ovu objavu

Akti za uporabu građevine su i potvrda upravnog tijela da mu je dostavljeno završno izvješće nadzornog inženjera, uvjerenje za uporabu, pravomoćna građevinska dozvola, odnosno bilo koji drugi odgovarajući akt izdan do 19 lipnja 1991 s potvrdom građ.inspekcije da nije u tijeku postupak građ.inspekcije, dozvola za uporabu, rješenje o promjeni namjene.

Valjalo bi provjeriti i na online pregledniku kako je ucrtana u odnosu na stvarno stanje jer to što je ucrtana u katastru ne znaći i da nije odstupano od rješenja o uvjetima građenja te samim time pistaje nelegalna građevina. Ukoliko je sve to u redu ne vidim nekakovih problema pri realizaciji kupovine. 

Podijeli ovu objavu

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...