Jump to content

tv,internet,tel pretplata i zastara + GDPR


Preporučene objave

htio sam obnoviti tj. produziti ugovor kod jednog domaceg providera te uzeti dodatno neki tv aparat što nude na akciji, računi uredno placeni itd.. no prilikom pokušaja obnove obavještavaju me da imam dugovanja za neke račune iz 2014-te godine !!?? opomene za to nisam dobio, nikakav ovrha niti sudsko rješenje nije stiglo da ne velim da sam vec x godina kod tog istog providera... Koliko sam shvatio zastara na takve račune nastupa nakon 1god. ukoliko ništa nije pokrenuto po tom pitanju. Mene zanima kako se pozvati na zastaru te me također zanima da li temeljem GDPR-a mogu tražiti da se ti podaci uklone iz sustava s obzirom da ukoliko dobro tumačim prema zakonu nastala zastara(1god) na ta potraživanja...

 

uređeno: od bingbing
Link to post
Dijeli na drugim stranicama

Zastara je nastupila ukoliko nisu pravodobno pokrenuli ovršni postupak. Tražite ih službeno očitovanje, za koje račune točno dugujete i da Vam specificiraju ukupnu tražbinu, te za podmirenje kome se trebate javiti. Ukoliko su pokrenuli ovršni postupak, tada će Vam u toj specifikaciji uz glavnicu i kamate navesti i dodatne troškove koji nastaju pokretanjem ovršnog postupka, tako da ćete saznati više. Naravno, ukoliko nije pokrenut ovršni postupak onda je sve ovo pod zastarom. 

Link to post
Dijeli na drugim stranicama

Dobio informaciju, naveli neke mjesece iz 2014-te koji navodno nisu podmireni, kako se sada pozvati na zastaru s obzirom da nista nije niti pokrenuto te da troskove uklone iz evidencije?

"Budući da za isto nije pokrenuta prisilna naplata ta aktivaciju nove usluge navedeni iznos potrebno je podmiriti u cijelosti.U svrhu dodatnog pojašnjenja ističemo kako je isto navedeno u Općim uvjetima poslovanja."

 

 

uređeno: od bingbing
Link to post
Dijeli na drugim stranicama
Prije 9 minuta, bingbing je napisao:

Dobio informaciju, naveli neke mjesece iz 2014-te koji navodno nisu podmireni, kako se sada pozvati na zastaru s obzirom da nista nije niti pokrenuto te da troskove uklone iz evidencije?

U tom slučaju, pismeno se pozovite da je za predmetno dugovanja prema Zakonu o obveznim odnosima, nastupila zastara potraživanja. Zatim navedite, da gubitkom njihovog prava na potraživanje, gube i pravo da Vas nazivaju dužnikom, te da zahtijevate da Vas se briše sa liste dužnika

Link to post
Dijeli na drugim stranicama
Prije 6 minuta, penava je napisao:

Ne bude to bas tako islo, operater ne moze pokrenuti prisilnu naplatu ali moze uskratiti prodati proizvod dok se ne naplati. Nema tog zakona koji obavezuje da operater MORA prodati proizvod

Ovakvim postupanjem sam sebi čini dvostruku štetu. Prvo, jer je svojom pasivnošću doveo do toga da mu dug ˝padne˝ pod zastarom, a potom svojom slobodnom voljom da zbog takvog duga ne želi prodati svoj drugi proizvod, odnosno sam sebe uskraćuje i za prodaju.

uređeno: od Borbena7
ispravak
Link to post
Dijeli na drugim stranicama

Također, znam i korisnike koji nakon ovakvog iskustva, ne samo da odustanu od kupnje uskraćene usluge/proizvoda, već ili pričekaju istek postojećih ugovornih obveza ili bez zadrške odmah traže raskid aktivnog ugovora kojeg imaju kod takvog operatera, i potom odlaze kod konkurencijskih operatera. Tako da im je upitna učinkovitost ovakvog postupanja prema korisnicima, jer realno njihov je propust.

Link to post
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Online korisnici

  • Slične teme

    • objavio: Brankobrane
      Postovanje. 
      Zbog kojekakvih problema i dugova vec dugo radim na crno jer se bojim da bi mi dugovi sve "pojeli" .. Posto se slabo razumijem dali bi mi mogli pojasniti malo ovo i predloziti rijesenje..? Hvala  (procitao sam da je zastara za 10g,dali se na istu sam pozivam ili?) hvala !!
    • objavio: apsolutni_noob
      Poštovani,
      zanima me da li je moguće tražiti tvrtke koje se oglašavaju putem interneta, uklanjanje objave o tvrtci? Podacima o poslovanju, imenu, lokaciji itd.. Da li vlasnik može tražiti uklanjanje takve vrste podataka? Kakve su opcije? Ima li u GDPR-u kakve osnove za zahtjevanjem brisanja? 
      LP.
    • objavio: Mineane
      Pozdrav,

      Ispis izbrisanih ovrha sa FINAe:
      - ovrha iz 2007. izbrisana 08/2018,
      - ovrha iz 2008. izbrisana 08/2018,
      - ovrha iz 2009. izbrisana 02/2019.

      Ne znam jesu li ovo samo ovrhe na novčanim sredstvima ili općenito na imovini, nemam rješenja o ovrsi.
      Pretpostavljam da nisu tražili promjenu predmeta ovrhe u zakonskom roku jer se u međuvremenu ništa nije događalo: niti pokušaji ovrhe na nekretninama ili pokretninama, niti je što došlo od suda ili FINAe.
      Je li onda ovo u zastari -- jer je prošlo preko 10 godina -- ili griješim?
    • objavio: damir-zg
      Poštovani pravnici, molio bih vas za 2 iskrena savjeta.
      Prvi.
      Fina je nekoliko godina provodila 3 ovrhe nad mojim računom. Krajem 2018. "izbrisane" su 2 ovrhe i ostala je samo jedna (porezna). Početkom 2019. dobio sam poziv za osobni stečaj za porezni dug i krajem 2019. sam dobio pozitivno rješenje o osobnom stečaju za porezni dug za doprinose međutim i dalje mi dolaze uplatnice za uplatu doprinosa zajedno sa obračunatim kamatama (obrt je zatvoren 2013. godine). Molio bih savjet kome da se obratim, poreznoj, fini ili nekoj trećoj ustanovi?
      Drugi.
      Jedna ovrha je bila donesena pravomoćno krajem 2009. godine što znači da je krajem 2019. godine trebala nastupiti zastara (10 godina) ali ta ovrha se više ne provodi u fini pa me sada zanima na koji način mogu pokrenuti zastaru na tu ovrhu?
      Dobio sam odgovor od jednog gospodina da zahtjev za zastarom mogu podnijeti tek kada se ponovo pokrene zahtjev za ovrhom od strane ovrhovoditelja u roku 8 dana, da li je to istina?
       
      Hvala svima unaprijed.
    • objavio: mrn
      Poštovanje,
      namjeravam se baviti izradom igrice za djecu od 6 do 18 godina. Igrica bi bila globalnog karaktera. S obzirom na odredene pravne regulacije o zaštiti podataka za djecu diljem svijeta (npr. COPPA za podrucje USA, GDPR-K za podrucje EUa) zanima me rješavanje određenih zadataka kao što je npr. registracija, te koje su "best practices", a dale bi se primjeniti za cijeli svijet. Molim ako me možete detaljnije uputiti u samu proceduru, odnosno u kojem smjeru trebam početi istraživati. Da li postoje određene pravne osobe koje se bave ovom tematikom u Hrvatskoj?
      Hvala!
×
×
  • Napravi novi...