Jump to content

Arhiviranje i distribuiranje ugovora- pomoć


KarlPopper

Preporučene objave

Pozdrav svim čitačima,

unaprijed se ispričvam administratorima ako postavljam pitanje na krivoj temi, prvi mi je put, imajte obzira. 

Druga sam godina prava i prijavila sam se za studentski posao čiji je opis: arhiviranje i distribuiranje ugovora u Službi pravnih poslova. U razgovoru su mi rekli da se radi o rutinskom administrativnom  poslu za koje nije potrebno pethodno pravničko znanje (što mi je bitno budući sam tek druga godina i stjecanje pozitivnog pravničkog znanja za mene tek slijedi).

Mene zanima slijedeće: što se od mene točno očekuje pri obavljanju takvog posla i kako da se najbolje unaprijed pripremim da poslodavcu budem maksimalno učinkovita? 

Unaprijed iskreno zahvaljujem na svakoj vrsti upute i savjeta (itekako su dobrodošli).

 

Neupućeni student prava,

K.Popper.

 

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Službe pravnih poslova obično se bave radnim odnosima pa vjerujem da ćete u rukama imati puno ugovora o radu, možebitno prikupljati potpise radnika i slično. Ako je to slučaj, Zakon o radu. Za druge ugovore, Zakon o obveznim odnosima. Uredsko poslovanje ćete naučiti tamo, ali vjerujem da zaista nećete imati puno doticaja sa sastavljanjem ugovora i sličnim, tako da je teško dati neki upućen savjet, osim: slušajte upute nadređenih, dva puta provjeravajte sve što radite, i radije pitajte ako niste sigurni.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×