Jump to content

Povjerenstvo za reklamacije potrošača donosi obavještenja, umjesto odluka


Preporučene objave

Zakon o zaštiti potrošača, čl. 25. st. 5. kaže da povjerenstvo mora pisano odgovoriti potrošaču u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije, ali ne piše u kojoj formi, pa pretpostavljam da to može biti i obavještenje, pa bi onda valjda mogli i protiv obavještenja pokrenuti upravni spor sukladno čl. 25. st. 7. Zakona o zaštiti potrošača. Iako znam da pružatelji javnih usluga često nemaju pravnike pa dosta lutaju s tim povjerenstvima, svašta bude.

Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Glavna intencija im je, nažalost, drugačija, da bi štitile potrošača od samovolje pružatelja javnih usluga koji su u svom nastupu na tržištu većinom u monopolističkom ili oligopolističkom položaju, no eto, ispada da predstavljaju još jednu prepreku za potrošača da ostvari svoja prava na izvjesnu razinu usluge koja se očekuje.

Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

×
×
  • Napravi novi...