Jump to content

Preporučene objave

Poštovani!

Mama mi je bila vlasnica obrta(jednostavne usluge) nakon njezine smrti obrt je nastavio voditi privremeni poslovođa zato sto sam ja student i nemam stručnu spremu.U meduvremenu sam se i sama osposobila u obrtničkoj komori i sada cekam rješenje o nasljeđivanju s kojim cu u uredu državne uprave ja naslijediti obrt.

Molim Vas da mi kažete sto ce se točno dogoditi tim nasljeđivanjem jer obrt ce nastaviti raditi normalno kao do sad samo što ću ja biti vlasnik,dolazi li do prijenosa obrta ili prestanka obrta (jer mi je sluzbenik u uredu državne uprave rekao da ja zapravo otvaram novi obrt a da se stari zatvara sto meni bas ne zvuci ispravno)te koje ce biti moje duznosti nakon toga prijenosa/nasljeđivanja obrta prema poreznoj, mirovinskom i zdravstvenom sto se obavještavanja tiče,treba li ponovno  ispunjavati sve obrasce i nositi svu dokumentaciju kao kod potpuno novog obrta ili je ipak nesto jednostavnije.

Pretražila sam sve članke,forume,poslala sam mail obrtničkoj komori,nista nisam saznala, knjigovođa nije siguran što sve treba...

Molim Vas za pomoc...

Podijeli ovu objavu

Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

• Similar Content

• objavio theredbedroom
      Lijep pozdrav,
      Zamolila bih informaciju u vezi otvaranja paušalnog obrta i upisa djelatnosti NKD 90.03 Umjetničko stvaralaštvo.
      Naime, moju djelatnost mogla bih izvršavati i putem NKD 74.10 Specijalizirane dizajnerske djelatnosti, međutim htjela bih upisati i gore spomenuto Umjetničko stvaralaštvo.