Jump to content

Garancija


Lmaleni87

Preporučene objave

Poštovani,

 

Kupio sam tv 2015 godine, koji ima 2 godine garancije te mi je ponuđeno produljeno jamstvo za cijenu od 70kn za još 3 godine.

Na uređaju su se pojavila ljubičasta zasjenjena, kako je istekla tvornička garancija, javio sam se kuci koja je omogucila produljeno jamstvo, prema njihovim uputama i sa svim dokumentima odnio sam uređaj u ovlašteni servis koji su mi oni preporučili.

Nakon 2 dana zovu me iz servisa, i javljaju da je otišao display, kako je prošlo skoro 3 godine na tržištu nema displaya za zamjenu, savjetuju zamjenu ili povrat novca.

Na moj poziv javljaju se iz vec spomenute tvrtke za jamstvo, da ce pokusat naci isti tv, ako ne onda po karakteristikama najslicniji.

Kako sam razocaran uređajem koji sam kupio i zbog takvog lošeg iskustva ne želim ponovno tu marku.

Zovu me nakon nekoliko dana da na tržištu trenutno nema takvog istog uređaja nude mi sličnih karakteristika. No taj uređaj košta 3000kn.

U njihovom ugovoru stoji ova točka:

Članak 4. 

Vrijednost elektroničkog uređaja  obuhvaćenog Protecto jamstvom

Vrijednost  elektroničkog  uređaja  obuhvaćenog  Protecto jamstvom je  cijena  novog  uređaja  ili  uređaja  jednake  tehničke vrijednosti na dan nastupanja štete ("Protecto vrijednost"). Vrijednost elektroničkog uređaja obuhvaćenog Protecto jamstvom uvijek se odnosi na kupoprodajnu cijenu uređaja bez poreza na dodanu vrijednost i bez subvencija ili prigodnih popusta (potpore primjerice proizvođača ili dobavljača, popusti i/ili akcije prodavatelja).

Mene interesira moram li ja prihvatiti ne isti uređaj(sličnih karakteristika) ili imam pravo na povrat novca koji piše na računu?

 

Hvala unaprijed na odgovoru

S poštovanjem,

Luka

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Po onome što čitam, čini mi se da se radi samo o uređaju, ne i povratu novca.

Također, Zakon o zaštiti potrošača kaže da su ugovorne odredbe koje su nepovoljnije za potrošača od onih određenih Zakonom o zaštiti potrošača i drugim zakonima kojima se uređuju prava potrošača, ništetne. Zakon o obveznim odnosima kaže da kupac može zbog neispravnosti stvari tražiti popravak ili zamjenu u tijeku jamstvenog roka (čl. 423. ZOO-a), ali tek u slučaju raskida ugovora, po mom mišljenju možete dobiti povrat novca koji ste platili za televizor, što kod Vas nije više moguće.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

To ne igra ulogu. Dakle, tek kad dođe do raskida ugovora o kupoprodaji, svaka stranka mora vratiti ono što je primila na ime ispunjenja ugovora - Vi novac koji ste dali, a njima morate vratiti televizor koji ste uzeli. Ako je ugovor i dalje na snazi, opcije koje Vam preostaju su ili popravak ili zamjena, po mom mišljenju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija