Lmaleni87 objavljeno: 27. studeni 2018. Dijeli objavljeno: 27. studeni 2018. Poštovani, Kupio sam tv 2015 godine, koji ima 2 godine garancije te mi je ponuđeno produljeno jamstvo za cijenu od 70kn za još 3 godine. Na uređaju su se pojavila ljubičasta zasjenjena, kako je istekla tvornička garancija, javio sam se kuci koja je omogucila produljeno jamstvo, prema njihovim uputama i sa svim dokumentima odnio sam uređaj u ovlašteni servis koji su mi oni preporučili. Nakon 2 dana zovu me iz servisa, i javljaju da je otišao display, kako je prošlo skoro 3 godine na tržištu nema displaya za zamjenu, savjetuju zamjenu ili povrat novca. Na moj poziv javljaju se iz vec spomenute tvrtke za jamstvo, da ce pokusat naci isti tv, ako ne onda po karakteristikama najslicniji. Kako sam razocaran uređajem koji sam kupio i zbog takvog lošeg iskustva ne želim ponovno tu marku. Zovu me nakon nekoliko dana da na tržištu trenutno nema takvog istog uređaja nude mi sličnih karakteristika. No taj uređaj košta 3000kn. U njihovom ugovoru stoji ova točka: Članak 4. Vrijednost elektroničkog uređaja obuhvaćenog Protecto jamstvom Vrijednost elektroničkog uređaja obuhvaćenog Protecto jamstvom je cijena novog uređaja ili uređaja jednake tehničke vrijednosti na dan nastupanja štete ("Protecto vrijednost"). Vrijednost elektroničkog uređaja obuhvaćenog Protecto jamstvom uvijek se odnosi na kupoprodajnu cijenu uređaja bez poreza na dodanu vrijednost i bez subvencija ili prigodnih popusta (potpore primjerice proizvođača ili dobavljača, popusti i/ili akcije prodavatelja). Mene interesira moram li ja prihvatiti ne isti uređaj(sličnih karakteristika) ili imam pravo na povrat novca koji piše na računu? Hvala unaprijed na odgovoru S poštovanjem, Luka Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 28. studeni 2018. Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2018. Po onome što čitam, čini mi se da se radi samo o uređaju, ne i povratu novca. Također, Zakon o zaštiti potrošača kaže da su ugovorne odredbe koje su nepovoljnije za potrošača od onih određenih Zakonom o zaštiti potrošača i drugim zakonima kojima se uređuju prava potrošača, ništetne. Zakon o obveznim odnosima kaže da kupac može zbog neispravnosti stvari tražiti popravak ili zamjenu u tijeku jamstvenog roka (čl. 423. ZOO-a), ali tek u slučaju raskida ugovora, po mom mišljenju možete dobiti povrat novca koji ste platili za televizor, što kod Vas nije više moguće. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Lmaleni87 odgovoreno: 28. studeni 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2018. Bez obzira što mi traje još produljeno jamstvo, od kojeg je ostalo još 1,5 godina? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 4. prosinac 2018. Dijeli odgovoreno: 4. prosinac 2018. To ne igra ulogu. Dakle, tek kad dođe do raskida ugovora o kupoprodaji, svaka stranka mora vratiti ono što je primila na ime ispunjenja ugovora - Vi novac koji ste dali, a njima morate vratiti televizor koji ste uzeli. Ako je ugovor i dalje na snazi, opcije koje Vam preostaju su ili popravak ili zamjena, po mom mišljenju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.