Jump to content

Biciklist zadao teške tjelesne drugom biciklistu


Zg1234

Preporučene objave

Pozdrav,

 

Biciklom sam uletio na cestu suprotnog smjera koja sarži i biciklističku stazu/traku (ono na svojevrsnom trotoaru) te sam udario u lika na biciklu koji nije bio na biciklističkoj ali je vozio u svom smjeru. 
Prilikom sudara zadao sam mu teške tjelesne ozljede, točnije lom ključne kosti koja se ispravljivala operacijom + navodno je kasnije bila inficirana pa je i to morao sanirati. Zvala se hitna, pričekala policija - sve po ps-u. Osigurani nisu ni moj ni njegov bicikl. Obveznu zaštitnu opremu aka kacige nismo imali ni jedan ni drugi. Pod utjecajem alkohola i opijata također ni jedan ni drugi. Student sam, on je zaposlen.

Kakve sam sve zakone prekršio ili kaznena djela počinio? Kakva kazna mi prijeti i imam li šanse sniziti kaznu kako sam student bez stalnih primanja ali u kućanstvu sa stalnim i ne-minimalnim primanjima?

 

Hvala

 

uređeno: od Zg1234
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Jesu li ti policajci što rekli i jesi li dobio kakve papire?

Ako su teške tjelesne ozljede, išao bi kazneni postupak i (u najgorem slučaju) uvjetna zatvorska kazna.

 

Jesi li kasnije bio u kontaktu s drugim biciklistom?

On te može privatno tužiti za naknadu štete, s obzirom da nemate nikakvo osiguranje...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru. 


Od policajaca ništa nisam dobio osim papira kojim kažem da suglasim na alkotest. 
Kontakta je bilo, kontaktirao sam ga nejednom da vidim di je i kako je. 
Privatna tužba znam da je moguća, no o tom potom. 

Trenutno me zanima što mogu očekivati (narušavanje javnog reda i mira? prometni prekršaj + zadavanje teških tjelesnih?) te kolku kaznu će mi oni tu pisat. Imam li olakotnu okolnost na visinu cifre koja će se morat platit s obzirom da sam student, a živim u kućanstvu sa ne-minimalnim primanjima.