Jump to content

Storniran račun - sredstva nisu slobodna


Limbo777
 Dijeli

Preporučene objave

Imam problem sa storniranim računom pa bi molio za savjet.

Kupio sam preko webshopa jedne informaticke firme u Hrvatskoj laptop odredjenog modela sa mojeg poslovnog racuna. Ubrzo mi je dosao odgovor da taj model nije dostupan i da nude drugi model. 

Odbio sam i zatrazio povrat novca. Oni su rekli isti dan da je racun storniran. Tri dana kasnije nista nije vraceno na moj racun. Zvao sam ih opet i trazio da vrate novac isti dan. Poceli su se izmotavati i poslali me u banku da je ona zaduzena za oslobadjane novca. Naravno u banci oni su rekli da nemaju nista s time. 

Opet sam zvao doticnu firmu i obecali su da su upravo sredstva odlobodjena. Naravno nisu bila.

6 dana kasnije jos uvijek nisam dobio natrag svoj novac. Zanima me po kojoj zakonskoj osnovi poslovni subjekt moze i koliko dugo zadrzati novce od storniranog racuna prije nego ih “oslobodi”?

Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Onog trenutka, kad se Račun Stornira - Novac treba biti vračen,  nema osnove za zadržavanje,

a i financijski je u neskladu - jer ga u slučaju kontrole ne može pravdati.

Mora te u buduće , pažljivo pratiti kako koja Web - trgovina radi, i svaki Web - trgovac je dužan na 

svojoj domeni imati napisana sva uputstva , a među ostalim i -koliki je rok povrata novca - ako se račun 

Stornira.

Mišljenja sam, , da če vam novac vratiti, ali ne tako brzo, ,- 

Mora te biti pažljivi i kupovati samo kod provjerenih prodavača - 

Sad su u zadnje vrijeme u >modi< Prodavači Magle - Sve prodaju što poželite i to po naj povoljnijoj 

cijeni - a u Naravi - na skladištu - nemaju ni jedan artikal.

Koriste tuđi novac , određeno vrijeme - i onda ga vrate, ,- Vas - 1000 , po - 1.000.kn

je Milon Kuna u opticaju, na koji ne plačaju kamatu, jer ste im vi - beskamatni - kreditor.

Kad dođu ..na >loš glas< - u pripremi več imaju - novu Web - trgovinu sa novim imenom.

Budi te - Uporni i strpljivi.

Niste , naveli najvažniji podatak - dali je prodavatelj u HR . ILI Van Hrvatske,,,?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

, Limbo777 je napisao:

Imam problem sa storniranim računom pa bi molio za savjet.

Kupio sam preko webshopa jedne informaticke firme u Hrvatskoj laptop odredjenog modela sa mojeg poslovnog racuna. Ubrzo mi je dosao odgovor da taj model nije dostupan i da nude drugi model. 

Odbio sam i zatrazio povrat novca. Oni su rekli isti dan da je racun storniran. Tri dana kasnije nista nije vraceno na moj racun. Zvao sam ih opet i trazio da vrate novac isti dan. Poceli su se izmotavati i poslali me u banku da je ona zaduzena za oslobadjane novca. Naravno u banci oni su rekli da nemaju nista s time. 

Opet sam zvao doticnu firmu i obecali su da su upravo sredstva odlobodjena. Naravno nisu bila.

6 dana kasnije jos uvijek nisam dobio natrag svoj novac. Zanima me po kojoj zakonskoj osnovi poslovni subjekt moze i koliko dugo zadrzati novce od storniranog racuna prije nego ih “oslobodi”?

Hvala!

Ne postoji nikakvo takvo pravilo: ako nema osnove za prijelaz imovine od jedne osobe na drugu, ili se radilo o osnovi koja je kasnije otpala (što je u Vašem slučaju, bio je račun, koji je kasnije storniran), tada se ona imovina koja je prešla ima vratiti prema pravilima o stečenome bez osnove, i svako nepoštenje u zadržavanju novca povlači obvezu na platež zatezne kamate za zakašnjenje.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

 Dijeli



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija