Jump to content

obveze nakon otvaranja doo


HrvojeTK

Preporučene objave

Poštovanje!

18.12.2018.g. sam otvorio doo. Do sada nisam imao apsolutno nikakvih transakcija po računu (osim članarine za bankovni račun). Drugim riječima, firma miruje. Da li sam dužan podnjeti kakvu poreznu prijavu, godišnje izvješće ili sl. za 2018.g.? Općenito, što mi je činiti kako ne bih riskirao kaznu? Hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ima li društvo računovođu koji bi to napravio? Nije točno da se ništa nije događalo, društvo je imalo rashode s osnove bankovnih naknada. Pogledajte kako izgledaju GFI za bilo koje društvo, pa pokušajte na taj način prisličiti, inače bi Vam ovdje bolji savjet dao računovođa nego pravnik, zaista.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Bankarske stvari jesu naplaćene u 2019., ali gotovo sigurno račun banke za njih nosi datum 31. 12. 2018. pa bi se to trebalo knjižiti kao rashod u 2018.

Bitno je kada je obaveza nastala, a ne kada je plaćena.
Otvaranje računa, vođenje računa i slične stvari dogodile su se u prosincu te se za njih izdaje račun sa zadnjim danom prosinca.

uređeno: od NutCoco
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nedaj te se - Smetati i zamarati.

Napiši te na - običnom papiru - A.4 - Izjavu, da firma nije imala prometa po žiro računu za prošlu poslovnu godinu,

stavi te - pečat + potpis, i to predajte, u 2 primjerka., i mirni ste.

Zna Porezna - šta je - skidanje novca za vođenje računa a, što je - Promet po računu od Poslovanja.

poz.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Naravno, da prolazi .

Jer, jedno je - Promet po računu, gdje firma radi, znači , tu ima i PDV-a, i svega.

Naknade za vođenje računa su nešto drugo, sa time firma nije ništa - Prihodovala, a kad nema prihoda,

nema Državi ni - Poreza.

Samo, tako uradi te u 2 primjerka i to je oduvjek bila zamjena za Poreznu Prijavu.

Naj gore je - kad ništa ne preda te - onda slijedi kazna za ne posnošenje porezne prijave.

Ovo što sam vam odgovorio , je i pravno važeče a i iz osobnog iskustva.

poz.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala svima na prijašnjim pojašnjenjima!

Imao bih još jedno pitanje.

Obzirom da firma kreće s poslovanjem tek na jesen, a do onda ugovaram poslovni prostor, namještam, ugovaram itd, zanima me kakve su mi obaveze tokom godine, kako ne bih riskirao inspekcije, kazne itd?

Treba tablu izvjesiti u sjedištu s podacima o firmi? Itd?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ma ne - Tablu - Običnu, samoljepivu naljepnicu - naziv firme - adresa sjedišta - O.I.B. 

Podnosi te 3-mjesečna izvješča, - knjigovođa , ako nebude prometa po računu.

Ako bude , bar jedna faktura- nebitno - ulazna izlazna,, nebitan iznos, sve se knjigovodstveno

vodi , kao da firma radi.

P.S. - Kad ste spomenuli - Tablu,, to jedino ako otvara te Ugostiteljski objekat,, ali - Tabla - Svjetleča reklama 

- zakonom nije obavezna - to je više..radi - Imiđa lokala..ali i uz tu reklamu - ova mala sa osnovnim podacima 

je obavezna.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

prije 16 sati , Ruby_Danderfluff je napisao:

Vidite čl. 21. ZTD-a, morate istaknuti tvrtku ili skraćenu tvrtku na poslovnim prostorijama, nije potrebno da ističete bilo što drugo, na poslovnom papiru opet neki drugi podaci itd.

Ovo što je g. Ruby napisala, je - Obavezno - a, sve ostalo je ,više kao Reklama posla koji obavlja te,

znači - treba razdvojiti - zakonsku obavezu i Reklamu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija