Okva objavljeno: 13. veljača 2019. Dijeli objavljeno: 13. veljača 2019. (uređeno) Poštovani, Predstavnik sam stanara u stambenoj zgradi sa sedam stanova. Potrošnju vode plaćamo prema očitanju zajedničkog brojila, a temeljem prijavljenih broja članova kućanstva. Međutim, jedan od stanara ne želi plaćati za jednog svog člana jer tumači da je on prijavljen po mjestu boravka u drugom gradu i tamo plaća vodu. Malo mi je to "glupo" objašnjenje. Dakle, ovdje troši vodu koju mi svi ostali plaćamo. Na prethodna dva sastanka suvlasnika spomenuti stanari nisu se htjeli odazvati, a natpolovičnom većinom (i u kvadraturi) prisutni suvlasnici izglasali su da ih treba prijaviti sa stvarnim brojem. Za to postoje i zapisnici sa potpisima prisutnih suvlasnika, a isti su dati na znanje i spomenutom suvlasniku, a također i upravitelju zgrade. Obzirom da nekoliko mjeseci nisu prijavili stvarni broj članova kućanstva, ja sam kao predstavnik stanara, a smatram da na to imam pravo, prijavio stvarni broj članova u tom stanu temeljem kojih im je ispostavljen obračun vode za prethodni mjesec. Ne žele to platiti, stavljaju mi pod nos uplatnicu i traže da ja od Vodovoda tražim izmjenu obračuna. Smatram da sam temeljem zakonskog izbora za predstavnika stanara postupio ispravno i ne želim to tražiti od Vodovoda. Molim Vas za savjet, da li je ispravno postupljeno i da li stvarno plaćanje vode može uslijediti isključivo po prijavi mjesta boravka? Hvala! uređeno: 13. veljača 2019. od Zdravko Završki Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 13. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 13. veljača 2019. Po meni ste postupili ispravno. Naime, Zakon o vlasništvu i drugim stvarim pravima propisuje odnos između suvlasnika, tj. oni su ti koji koji odlučuju o svemu što se tiče upravljanja zgradom (s time da bi se ovdje radilo o poslovima redovite uprave pa je dovoljna večina) a predstavnik suvlasnika je taj koji provodi njihove odluke. Pa ako su isti donijeli odluku da se naplata vrši po stvarnom broju korisnika određenog stana, onda će se tako i plaćati. Štoviše, neki isporučitelji vodnih usluga imaju u svojim stranicama obavijest/obvezu da predstavnik suvlasnika dojavi svaku promjenu osoba koja traje mjeseca dana ili više do xy dana u mjesecu da bi ista imala učinka na obračun potrošnje za taj mjesec. drot13 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Okva odgovoreno: 15. veljača 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 15. veljača 2019. Hvala na odgovoru! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Spitfire odgovoreno: 15. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 15. veljača 2019. Nema na čemu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Danijela Kozina odgovoreno: 2. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 2. rujan 2021. Poštovani, zanima me što učiniti u slučaju da su u domaćinstvu živjele 3 osobe i u međuvremenu se odselile, te već preko godinu dana ne žive u zajednickom domaćinstvu. A predstavnik suvlasnika to odbija promijeniti u Zg holdingu. U stanu živi samo jedna osoba, a plaća za 3 bez ikakvog razloga i prema samovolji prestavnika suvlasnika. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 2. rujan 2021. Dijeli odgovoreno: 2. rujan 2021. prije 8 minuta, Danijela Kozina je napisao: A predstavnik suvlasnika to odbija promijeniti u Zg holdingu Zahtjev za promjenu broja članova kućanstva popunite i potpišite, te daje na potpis i ovjeru pečatom predstavniku suvlasnika. Ako on to odbije, onda se obratite pravnoj službi pri upravitelju, pa neka Vam oni potpišu zahtjev i pečatom ovjere. Vodite računa da se zahtjev dostavlja do 25-og u mjesecu za tekući mjesec. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.