Jump to content

Joe1

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Prije par mjeseci smo zvali automat 060 .... i on je davao zvuk zauzetosti svaki put kad je nazvan (izgleda da je nasnimljan zvuk zauzetosti na automat). Kada sam dobio racun od T-coma, na njemu su svi ti pozivi naplaceni. Pozalio sam se T-comu na taj racun, posto nije bilo obavezne poruke o naplati kod uspostave, a oni su prigovor proslijedili vlasniku automata. Vlasnik automata mi je postom poslao dopis u kojem tvrdi da je poruke bilo. T-com se jos nije ocitovao. Da li je bolje tuziti vlasnika automata ili cekati da T-com tuzi mene ili nesto trece? Kakve su sanse da dobijem (nemam dokaza o nepostojanu poruke) i koliki bi mi mogli biti troskovi prema odvjetniku? Sporni iznos poziva je cca 2000 kn. Btw kako dokazati da poziv prema tom broju daje zauzeto? Pretpostavljam da nece proci ako nekako snimim zvuk zauzeca umjesto poruke koju bi trebao dobiti. Hvala na mogucim savjetima i isprika na poduzem postu.
  2. Evo nasao sam nesto, mozda posluzi jos nekome. HAKOM Operatorima usluga sa dodanom vrijednosti , a radi Vaše zaštite, uvedena je obveza najave cijene i pauze u trajanju od najmanje 2 sekunde kako biste mogli odustati od korištenja usluge prije početka naplate. U slučaju da ova najava izostane molimo uputite prigovor svom operatoru od kojeg ste dobili račun sa naplatom usluge , pričekajte dovršetak postupka i javite se i na kontakt adresu HAKOM-a.
  3. Pozdrav svima! Prosli mjesec sam imao pozive prema broju 060-88-77-xx. Na tv emisiji je bilo naznaceno da je cijena poziva 3.66 kn. Kada sam nazivao taj broj dobio sam signal zauzetosti, a na telefonskom racunu mi je to uredno naplaceno. Kako sam dobio taj racun pretpostavljam da se javi automat i daje signal tu-tu-tu-tu. Prekopao sam internet i nigdje nisam nasao nista o tome, da li se radi o prijevari ili je sasvim legalno da ti zamaskiraju javljanje centrale u taj zauzeti signal pa korisnik ne moze skuziti da li je linija zauzeta ili je dobio centralu ili je nesto trece. Postoji li neka osnova na temelju koje se mogu zaliti da nije bilo naznake da je poziv uspostavljen? Hvala na eventualnoj pomoci.
  4. radim u firmi 4 godine i to na neodredjeno vrijeme. namjeravam dati redoviti otkaz. u ugovoru mi pise da mi je otkazni rok 3 mjeseca. kopajuci po zakonu o radu nasao sam dvije tocke clanka 120. (1) u slucaju redovitog otkaza, otkazni rok je najmanje: – mjesec dana i dva tjedna, ako je radnik u radnom odnosu kod istog poslodavca proveo neprekidno dvije godine, – dva mjeseca, ako je radnik u radnom odnosu kod istog poslodavca proveo neprekidno pet godina (7) Ako radnik otkazuje ugovor o radu, otkazni rok ne može biti duži od mjesec dana, ako on za to ima osobito važan razlog. koji mi je sada minimalni otkazni rok? onaj iz ugovora od 3 mjeseca, onaj od mjesec i dva tjedna ili onaj od mjesec dana (tocka 7)? hvala unaprijed
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija