Jump to content

renata2607

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, Prije svega zahvaljujem na mogućnosti da se pitanja običnih građana postave na forumu na kojem za njih postoji i iskreni interes. Moj problem je počeo 7.11.2009 kad sam primijetio sumnjive transakcije na PBZ MASTERCARD, koja je čitavo vrijeme bila u mom posjedu (dakle, nije bilo fizičke krađe ni gubitka). Transakcije sam odmah reklamirao i blokirao karticu, samo dan nakon nastanka. Nakon toga uslijedila su gotovo 4 mjeseca iščekivanja rješenja, a na koncu mi je priopćeno da se moja reklamacija ne uvažava, a kao jedan od razloga navedena je činjenica da sam i u prošlosti koristio karticu putem interneta. Sporne transakcije napravljene su u britanskim funtama, ne znam kako su i gdje nastale, a PBZ je gotovo bezobrazno odmahnuo rukom i rekao da troškove moram platiti, zajedno sa kamatama i opomenama koje su se gomilale zbog 4 mjeseca ne rješavanja pritužbe. Suvišno je napomenuti da sam slijedio sva pravila sigurnosti korištenja kartice, no to se očito nikoga nije previše dojmilo. Zanima me postoji li ikakva mogućnost žalbe na ovakvo rješenje reklamacije (riječ je o iznosu od 6,200.00 kuna). Ne znam kome da se obratim jer zaista ne mogu vjerovati da sam dužan platiti troškove koji su nastavli bez moga znanja. Sve bih prihvatio da mi je kartica ukradena ili da sam je izgubio, ali ovako se čini gotovo apsurdno. Unaprijed zahvaljujem.
  2. Poštovani, Prije svega zahvaljujem na mogućnosti da se pitanja običnih građana postave na forumu na kojem za njih postoji i iskreni interes. Moj problem je počeo 7.11.2009 kad sam primijetio sumnjive transakcije na PBZ MASTERCARD, koja je čitavo vrijeme bila u mom posjedu (dakle, nije bilo fizičke krađe ni gubitka). Transakcije sam odmah reklamirao i blokirao karticu, samo dan nakon nastanka. Nakon toga uslijedila su gotovo 4 mjeseca iščekivanja rješenja, a na koncu mi je priopćeno da se moja reklamacija ne uvažava, a kao jedan od razloga navedena je činjenica da sam i u prošlosti koristio karticu putem interneta. Sporne transakcije napravljene su u britanskim funtama, ne znam kako su i gdje nastale, a PBZ je gotovo bezobrazno odmahnuo rukom i rekao da troškove moram platiti, zajedno sa kamatama i opomenama koje su se gomilale zbog 4 mjeseca ne rješavanja pritužbe. Suvišno je napomenuti da sam slijedio sva pravila sigurnosti korištenja kartice, no to se očito nikoga nije previše dojmilo. Zanima me postoji li ikakva mogućnost žalbe na ovakvo rješenje reklamacije (riječ je o iznosu od 6,200.00 kuna). Ne znam kome da se obratim jer zaista ne mogu vjerovati da sam dužan platiti troškove koji su nastavli bez moga znanja. Sve bih prihvatio da mi je kartica ukradena ili da sam je izgubio, ali ovako se čini gotovo apsurdno. Unaprijed zahvaljujem.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija