Jump to content

ira_ara

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Da krenem ispočetka. 4.4.2007. s Vipnetom sam potpisala dvogodišnji ugovor za internet uslugu Vodafone mobile connect. Ta usluga je trebala biti okončana u četvrtom mjesecu 2009. godine, no operater u Vipovoj službi za korisnike (iako sam bila redovni platiša) je kazao da moje obveze ne završavaju s dvogodišnjim završetkom ugovora, te da suradnju moram prekinuti dolaskom u Vipov centar. Na upit može li se suradnja okončati telefonski s obzirom da sam bila u poprilično poodmaklom stadiju rizične trudnoće, operater je odgovorio negativno. S operaterima sam razgovarala još nekoliko puta pokušavajući riješiti problem telefonski, no uvijek sam dobivala isti odgovor. Inače, naknadno sam doznala kako u mom potpisanom ugovoru u čl.14.1 piše kako se 'Pretplatnički odnos može raskinuti Pretplatnik slanjem obavjesti o raskidu Vipnetu preporučenom poštom' a na što me niti jedan operater nije upozorio u telefonskim razgovorima, već sam bila prisiljena naposlijetku u 9om mjesecu trudnoće u srpnju po najvećoj vrućini otići osobno raskinuti ugovor. Također, proučavajući ugovor koji sam potpisala, vidjela sam da u njemu nigdje nema stavke koja me obvezuje da moram i nakon završetka dvogodišnjeg ugovora nastaviti plaćati vipovu uslugu, ukoliko se ne odjavim od nje drugačije. Moram napomenuti i to kako od četvrtog mjeseca 2009. godine se uopće nisam spajala na internet preko Vipneta, te kako niti jedan megabajt nije potrošen. Naposlijetku, kada sam im zaprijetila da ću sa svime izaći u javnost, operater u službi za korisnike mi je rekao kako ipak možda neću morati platiti zaostale račune, već da je dovoljno napisati žalbu službi za korisnike, te da bi, s obzirom na moje stanje, naknadno slani računi trebali biti riješeni. Ipak, usprkos preslikama trudničke knjižice kao poprilično jasnom opravdanju, te pismenom pojašnjenju o kakvoj se situaciji radi, žalbu u vipu nisu prihvaćali. Uplatnice s 25 kuna opomene nastavile su mi stizati barem još 4, 5 mjeseci, a što sam odbijala plaćati, skupa s nekoliko mjeseci neplaćenih računa nakon isteka ugovora, jer sam imala itekako dobar razlog da u Vipov centar ne mogu doći osobno raskinuti ugovor. A na alternativu koja je postojala Vipovi operateri, kada sam ih kontaktirala telefonski, nisu me upozorili. Danas mi je pak pristigla obavjest o ovrsi za oko 600 kuna, što i nije prevelika cijena, no zbog cjelokupnog maltretiranja od strane ove firme dok sam prolazila zadnje tjedne trudnoće najradije bi ih tužila, a ne samo pokušala stopirati ovrhu. Dakle, ono što me zanima jest - na koji način napisati prigovor za ovrhu? Imam li pravo na to? Te, imam li osnove za tužbu protiv ove firme? isto tako, koliko su troškovi ukoliko želim krenuti u taj proces? Unaprijed sam vam zahvalana na svoj pomoći.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija